Apple: iOS promo kódy celosvětově, v MacAppStore žádné nebudou

Pokud jste chtěli v iTunes využít promo kód na nějakou aplikaci, (například vyhrané od nás ze soutěže) museli jste mít americký účet.

Pokud jste chtěli v iTunes využít promo kód na nějakou aplikaci, (například vyhrané z našich soutěží) museli jste mít americký účet. Nyní by již však měli tyto kódy fungovat celosvětově.


Tato novinka byla zmíněna v iTunes vývojářské přířučce. Toto omezení by tedy bylo konečně pryč.
Objevila se však i jiná informace, a to že naopak v plánovaném MacAppStore promo kódy nebudou. To znamená, že vývojáři nebudou moci tyto kódy vytvářet pro novináře ani zákazníky podobně jako v AppStore. Pravděpodobně to souvisí s tím, že Apple prohlásil, že v MacAppStore nebudou žádná dema, trialy ani betaverze. K tomu mají sloužit webové stránky vývojáře. Každopádně by to byla škoda a uvidíme, zda-li Apple nepřehodnotí své rozhodnutí, protože promo kódy jsou v AppStore dobrá věc.

3 comments
  1. Pokud se jednou stane MacAppStore jedinným kanálem k získání aplikace pro Mac, jsem zvědav jaký vliv to bude mít na “velký” software firem jako jsou Autodesk, Maxon, Graphisoft, Adobe…

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

Dialvetica Contacts: seznam kontaktů s dokonalým prohledáváním

Následující článek

Virtual Table Tennis: Procvičte si ping pong i prsty

Související články

App Store: Meta 10 miliard stažení překonána!

Včerejším dnem byla překonána magická hranice 10 miliard stáhnutí z App Store. Když se podíváme do historie, přesněji do roku 2008, kdy App Store startovalo spolu se startem iPhone 3G, nikdo určitě nečekal, že se po 3 letech dočkáme tak vysokého čísla. Přes milníky v podobě 3 miliard (leden 2010), dále 5 miliard stáhnutí (léto 2010) je toto číslo i překvapující vůči době, kdy bylo zbylých 5 miliard překonáno. Jedná se totiž o přibližně půl roku, což je i přes velký úspěch iPadu či iPhone 4, řekněme, šokující.