Apple: iOS promo kódy celosvětově, v MacAppStore žádné nebudou

Pokud jste chtěli v iTunes využít promo kód na nějakou aplikaci, (například vyhrané od nás ze soutěže) museli jste mít americký účet.

Pokud jste chtěli v iTunes využít promo kód na nějakou aplikaci, (například vyhrané z našich soutěží) museli jste mít americký účet. Nyní by již však měli tyto kódy fungovat celosvětově.


Tato novinka byla zmíněna v iTunes vývojářské přířučce. Toto omezení by tedy bylo konečně pryč.
Objevila se však i jiná informace, a to že naopak v plánovaném MacAppStore promo kódy nebudou. To znamená, že vývojáři nebudou moci tyto kódy vytvářet pro novináře ani zákazníky podobně jako v AppStore. Pravděpodobně to souvisí s tím, že Apple prohlásil, že v MacAppStore nebudou žádná dema, trialy ani betaverze. K tomu mají sloužit webové stránky vývojáře. Každopádně by to byla škoda a uvidíme, zda-li Apple nepřehodnotí své rozhodnutí, protože promo kódy jsou v AppStore dobrá věc.

3 comments
  1. Pokud se jednou stane MacAppStore jedinným kanálem k získání aplikace pro Mac, jsem zvědav jaký vliv to bude mít na “velký” software firem jako jsou Autodesk, Maxon, Graphisoft, Adobe…

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

Dialvetica Contacts: seznam kontaktů s dokonalým prohledáváním

Následující článek

Virtual Table Tennis: Procvičte si ping pong i prsty

Související články

iPod Classic: bude tu i nadále, říká Steve Jobs

Hlavně poslední rok se mluví o nejisté budoucnosti dříve velmi oblíbeného iPodu classic. Často se dočkáváme předpovědí, že Apple brzy tento, dnes prý již tolik neoblíbený, iPod odstřihne, a zatím tomu naštěstí tak není. K samotnému stanovisku se ale vyjádřil i samotný Steve Jobs - a vyjádřil se jasně.