Apple otevřel v Japonsku strhující obchod

Obchody Applu připomínají často spíše veřejné výstavy umění, než namačkané regály zboží. V každé zemi jsou obchody Applu řešeny podobným způsobem, aby se zachoval koncept jednoduchosti a snadného přístupu ze strany uživatelů. Společnost si dala obzvláště záležet na obchodu, který otevřela před nedávnou dobou v Japonsku. Originálně řešený hypermarket s Apple produkty rychle strhl velkou pozornost.

Neplánujete v nejbližší době cestu do Japonska? Pokud ano, tak se nový obchod Applu nabízí jako jedna ze zajímavých atrakcí, na které můžete při svých cestách narazit. Obchod byl situován do Tokya a jelikož se jedná o vskutku lidnaté město, tak tomu odpovídá i velikost obchodu. Pokud jste ještě neviděli hypermarket o několika poschodích, který by byl věnovaný jen jedné značce, tak máte příležitost ho spatřit.

[youtube id=”0ldZr7FFFFc” width=”100%” height=”auto”]

Obchod je natolik zajímavý, že ho na Twitteru sdílel samotný generální ředitel Applu, Tim Cook. Otevíračka se konala přímo v pátek 13. a přinesla tolik návštěvníků, že dokonce i rozsáhlé prostory komplexu měly co dělat, aby pojmuly hrnoucí se davy zvědavých lidí.

 

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

Doxie One je stylový scanner do kapsy

Následující článek

Inteligentní hrnek pro iOS pozná, co pijete

Související články

iPhoneDevCamp: přijďte na pražskou konferenci

V sobotu 23.1.2010 se v Praze bude konat konference iPhoneDevCamp za účasti Adobe, Apple Europe, WinStrom, Digit a dalších. Akce je určena jak pro vývojáře začínající na platformě Apple, tak pro zájemce, kteří rádi shlédnou různé možnosti práce s iPhonem.