Test: Ukázka videa natočeného pomocí iPhone 4

Jak jste se již mohli dočíst v recenzi iPhone 4, video rekordér je na opravdu dobré úrovni. Aby jste ale mohli posoudit kvalitu video kamery, připravili jsme pro vás naprosto čisté, nesestříhané a neupravené video přímo z iPhone 4. Technické informace o videu a samotný nekomprimovaný soubor najdete v tomto článku.

Jak jste se již mohli dočíst v recenzi iPhone 4, video rekordér je na opravdu dobré úrovni. Aby jste ale mohli posoudit kvalitu video kamery, připravili jsme pro vás naprosto čisté, nesestříhané a neupravené video přímo z iPhone 4. Technické informace o videu a samotný nekomprimovaný soubor najdete v tomto článku.

Vlastnosti video-souboru:

Délka videa: 27 s.

Velikost obrazu: 1280 x 720

Frekvence snímků: 29 obr./s

Rychlost dat: 11071 kbps

Celková přenos.rychlost: 11137 kbps

iMoviePokud se nespokojíte s náhledem v podobě YouTube videa nahoře, můžete si stáhnout toto video přímo do vašeho počítače. Soubor má 35,9 MB a video je ve formátu mov.

Ještě mi dovolte malý dovětek k tématu. Pokud rádi stříháte videa, nabízí se iPhone aplikace iMovie se kterou máte možnost stříhat video přímo v telefonu. Aplikace stojí v UK  £2.99, na CZ AppStore ji bohužel nenajdete.

56 comments
  1. Dobrý den, je možné nakupovat aplikace na jiných než CZ AppStore?

  2. možné to je, ale musíš mít účet otevřen v jiné zemi…to by nebyl problém ale jak zaplatit???? české karty to nebere…nejvíhodnější je mít US iTunes učet…je tam toho nejvíc + možnost nejen app store ale i iTunes tzn.filmy, seriály, písničky…je možnost na nákup používat iTunes gift card, které je možné koupit na http://www.itunesgiftcard.eu nebo http://www.mikory.cz je to stejný prodejce takže je to vlastně jedno co použijete…

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

Modern Conflict: originálně zpracované válčení také pro iPad

Následující článek

Dark Nebula - Episode Two: jaké je pokračování veleúspěšné hry?

Související články

Apple iPad: nová televizní reklama vyzdvihuje iOS 4.2

Apple pravidelně servíruje televizní reklamy na jejich produkty, ve který se většinou zaměří na jednu vlastnost, na kterou chce potencionální zákazníky nalákat. Není tomu jinak ani v prosinci, včera odstartovala televizní kampaň na iPad s iOS 4.2. Jak si můžete všimnout na videu, řeč je především o AirPlay, AirPrint a Multitaskingu. Jak se vám reklama líbí?