Nahoru

South Park: Tentokrát si vzal ostře do parády Apple s iPadem

South Park je animovaný seriál o 4 klucích z Colorada, kteří vidí dospělácký svět svým vlastním „dětským“ pohledem. U nás se také kdysi vysílal, nyní tomu tak bohužel není, avšak dá se jednoduše zhlédnout pomocí internetu.  Ti kteří ho znají ví, že je trošku peprnější a drsnější než ostatní animované seriály. V posledních řadách se South Park strefuje do aktuálních témat a problémů a opravdu ostrými parodiemi vyvolává rozruch. A protože začíná čerstvá patnáctá řada, koho jiného sejmout v prvním dílu, než samotný Apple.

Epizoda se jmenuje HUMANCENTiPAD. Vše začíná scénou na školním hřišti, kdy se Cartman chvástá novým iPadem, ale nakonec se přijde na to, že žádný pravý iPad nemá. Proto vzhledem ke své tvrdohlavosti chce za každou cenu nový iPad, aby nebyl v kolektivu za ubožáka.

A proč ten název HUMANCENTiPAD? Po Cartmanově problému se tu začne rozjíždět druhá dějová linka. Kyle totiž souhlasil s novými Podmínkami používání programu iTunes, které přišly s novým updatem, aniž by je četl. Ano, tato scéna naráží na nedávnou nafouknutou mediální bublinu, že Apple všechny sleduje a skryl to do jedné věty ve smlouvě užívání iTunes.
Nebyl by to ale South Park, aby se to pořádně nezvrhlo. Situace se tak vyhrotí, že Kyle je opravdu sledován a zajat aby posloužil k novému projektu, který kombinuje iPhone a iPad (HUMANCENTiPAD). Na otázky proč je zajat a držen dostane jednoduchou odpověď – se vším souhlasil v nových iTunes podmínkách (které pro svou smůlu nečetl). Pokud vás zajímá co ho čeká, možná vám poradí trailer pod textem. Z tohoto horrou totiž autoři South Parku čerpali také a zakomponovali ho do opravdu drsné parodie spolu s Apple výrobky.

Nechybí tedy ani Steve Jobs, Apple Care, iPhone, iPad ani představení nového produktu na Keynote. To vše v opravdu drsném podání South Parku. Epizodu můžete zhlédnout zde. České fan stránky s dalšími informacemi najdete tady.

  • http://twitter.com/Svrdlin Lukáš Gregor

    Ačkoliv SouthPark mám rád, tento díl mi nepřišel dostatečně „podvratný“. Zesměšňování je vyloženě prvoplánové, moc explicitní a vlastně se tam pracuje s velmi omezeným počtem nápadů. To raději udělat skrytější a rafinovanější narážky na Apple v průběhu sezóny, tak jak to čas od času dělají Simpsonovi. Tohle je do velké míry takové promo pro SouthPark.

  • Micker

    no a kdyz uvazime ze southpark vznika prave na macich tak nas to ani moc nesebere :-)

    http://www.apple.com/pro/profiles/southpark/

  • Pingback: herman