Průzkum ukazuje, že Apple u mladých lidí zcela dominuje

Nejnovější průzkum od Piper Sandler, který zkoumal teenagery a technologie, ukazuje historický rekord v používání sluchátek AirPods mladistvými a navíc silnou poptávku po iPhonu 13, protože Apple zůstává nejoblíbenějším výrobcem zařízení pro teenagery. Analytická firma Piper Sandler provádí dva průzkumy mezi americkými teenagery ročně, přičemž poslední z nich se týká podzimu 2021. Její nově vydaná zpráva z jara 2022 ukazuje, že Apple si u některých zařízení svou popularitu buď obecně zachovává, nebo ji u jiných zvyšuje.

Co průzkumy ukazují?

Podle Piper Sandler v současnosti vlastní iPhone 87 % ze 7 100 dotázaných teenagerů ve 44 státech USA. To je stejné jako v předchozí zprávě, kde se Applu podařilo zvýšit vlastnictví z 86 % v té předchozí.

Výraznější změna s podílem dospívajících, kteří již vlastní nejnovější model. V novém průzkumu z jara 2022 přibližně 18 % vlastnilo iPhone 13, „s velkým náskokem“ před přibližně 12 %, kteří vlastnili iPhone 12 v předchozí zprávě.

Podobně rekordní procento dotázaných dospívajících nyní vlastní Apple Watch. Piper Sandler’s říká, že vlastnický podíl se pohybuje kolem 34 %.

Těchto 34 % je více než v předchozím průzkumu 30 %. Procento dospívajících, kteří hodlají nakupovat v příštích šesti měsících, bylo až 14 % z předchozích 13 %.

Sluchátka Apple AirPods dosáhla v průzkumech Piper Sandler historického maxima, přičemž 72 % dospívajících v současné době vlastní alespoň jeden pár.

Piper Sandler také uvádí, že záměr teenagerů získat iPhone jako svůj další telefon je v podstatě stejný jako dříve. Na podzim 2021 to bylo 88 %, nyní na jaře 2022 je to 87 %.

Je to také malá změna v procentu dospívajících, kteří očekávají upgrade na iPhone 13 letos na jaře nebo v létě, ale tentokrát je rozdíl ve prospěch společnosti Apple. Dříve očekávalo nákup 22 %, nyní je to 23 %.

“Jak 87% vlastnictví iPhonu, tak 87% záměr koupit si iPhone zůstávají v našem průzkumu blízko rekordních hodnot,” říká výzkumná firma. “Navíc jsou tyto trendy povzbudivé, protože společnost pokračuje v uvádění nových 5G iPhonů, které nadále poskytují významnou aktualizaci produktového cyklu.”

Piper Sandler také říká, že “tyto pozitivní trendy mohou být také katalyzátorem dalšího růstu služeb.” To se již odráží v tom, jak se Apple Pay „umístilo na prvním místě“ v platebních aplikacích, „částečně kvůli 87 % dospívajících… tvrdí, že mají iPhone“.

Tento průzkum, 43. průzkum společnosti, byl proveden mezi 16. únorem 2022 a 22. březnem 2022. 7 100 dotázaných dospívajících je méně než 10 000 v poslední zprávě, i když není uveden žádný důvod pro snížení velikosti vzorku.

Předchozí článek

Nový iPhone SE přežije stejné pády jako iPhone 13

Následující článek

Uniklé diagramy „iPhone 14 Pro“ a „iPhone 14 Pro Max“ jasně ukazují náraz fotoaparátu

Související články