Natočte cibuli, možná vyhrajete filmovou cenu. Apple vydal další reklamy.

Nová reklama Applu ukazuje jak jednoduché je stát se virálním. Stačí k tomu iPhone, jenž umí natáčet 4K videa a jakákoliv „blbůstka“, kterou uvidíte. Mladá dívka svým iPhonem natočila video, jak její máma krájí cibuli, hodila ji na internet a co se nestalo. Její video se dostalo k největším filmovým producentům, umělcům a dokonce se začalo vysílat i v kině. Nakonec dívka vyhrála filmovou cenu.

V reklamě to tak možná funguje, avšak vy se jen s tíží stanete takto virální osobou, jako již zmíněná dívka. To však neznamená, že si nekoupíte iPhone 6S a nenatočíte s ním nějaká úžasná videa na Instagram, Facebook, či YouTube. Každopádně video působí minimálně vtipně:

https://www.youtube.com/watch?v=2gHeBVyqJRo

V druhé reklamě Apple ukazuje, na co všechno se dá použít čtečka TouchID. Zaplatíte si pizzu, objednáte místo v letadle, odemknete kufr, koupíte loď, ale hlavně odemknete telefon. Možnosti jsou prakticky neomezené a tomu se přiklání i nová generace, jež je nasazená v iPhonu 6S (Nikoliv v iPhonu SE) snímající tak rychle, že si ani nestihnete přečíst časové údaje na zamykací obrazovce 🙂 .

https://www.youtube.com/watch?v=U2MTLNfCZBQ

Previous Article

Klávesnice od Microsoftu přichází na iPhone.

Next Article

Dnes v 19:00 bude představen MacBook Pro a iPhone 7.

Related Posts
Androidu
Číst více

Uživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemiAndroiduUživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemi

Mezi uživateli Androidu, kteří přecházejí na iPhone, se objevil zajímavý trend, přičemž většina kupujících upřednostňuje cenovou dostupnost před funkcemi. Nedávná analýza Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) odhaluje, že významný segment lidí kupujících iPhone, který v daném čtvrtletí tvoří asi 15 % z celkového počtu kupujících, jsou bývalí uživatelé Androidu. Tito přeběhlíci tíhnou spíše ke starším modelům iPhone než k nejnovějším nabídkám.