Microsoft KIN: po 48 dnech prodeje končí, nebyl o něj zájem!

Pamatujete na mou provokativní recenzi Microsoft Kin: nejhorší dotykový telefon je tu? Předvídal jsem v ní, že KIN nemá šanci na úspěch, protože jeho špatná konstrukce osazená chabým operačním systémem nebude nikomu vyhovovat. Má slova se potvrdila a KIN byl opravdu nejhorší dotykový telefon, protože po 48 dnech Microsoft stáhl KIN z prodeje. Přístroj zkrátka nikoho neoslovil!

Pamatujete na mou provokativní recenzi Microsoft Kin: nejhorší dotykový telefon je tu? Předvídal jsem v ní, že KIN nemá šanci na úspěch, protože jeho špatná konstrukce osazená chabým operačním systémem nebude nikomu vyhovovat. Má slova se potvrdila a KIN byl opravdu “nejhorší” dotykový telefon, protože po 48 dnech Microsoft stáhl KIN z prodeje. Přístroj zkrátka nikoho neoslovil!

KIN ONE a KIN TWO

Microsoft KIN, který se prodával ve verzi ONE a TWO, byl samotným Microsoftem nazván jako komunikátor pro mladou generaci, která holduje sociálním sítím. Nápad je to hezký, protože neznám teenagera, který by nebyl na Facebooku, bohužel ale Microsoft svůj telefon nedotáhl do takového konce, jaký si nejspíš přál.

Preview telefonu Microsoft KIN ONE a TWO najdete ZDE

Microsoft zdůvodnil konec KINu poměrně zvláštně. Údajně je momentálně primární cíl úspěšné dokončení finální verze Windows Phone 7, proto tým lidí, kteří měli na starosti KIN, začnou pracovat na nové verzi mobilního operačního systému WP 7. MS dále nezapomněl dodat, že se prodej KINů v Evropě odsouvá, což vzhledem k totálnímu propadáku v USA není až takové překvapení. Zda prodej nějakého přístroje narušuje práci na operačním systému nevím, od Microsoftu mi to ale přijde jako opravdu ubohá výmluva, která má zakrýt absolutní propadák novinky nazvané KIN.

Omlouvám se některým čtenářům iPhoneTips.cz, kteří se dokonce dožadovali přepsání recenze ve prospěch KINů (viz. komentáře v preview), ale Microsoft to s KINem zkrátka nezvládl a to se také potvrdilo.

zdroj: AppleInsider

178 comments
  1. no co treba za tech 48 dni proste vyprodaly vsechny zasoby no… .-)))

    1. … čítajicí cca 500 kusů, což podle nejodvážnějších odhadů mělo pokrýt poptávku zákazníků po dobu šesti let…

      1. mozna o trochu vic, pokud doufali ze si to koupi aspon zamestnanci microsoftu… .-)

  2. no co treba za tech 48 dni proste vyprodaly vsechny zasoby no… .-)))

    1. … čítajicí cca 500 kusů, což podle nejodvážnějších odhadů mělo pokrýt poptávku zákazníků po dobu šesti let…

      1. mozna o trochu vic, pokud doufali ze si to koupi aspon zamestnanci microsoftu… .-)

  3. Soudruzi z Microsoftu zrejme neco podcenili:-) Cha chá:-)

  4. Soudruzi z Microsoftu zrejme neco podcenili:-) Cha chá:-)

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

Apple of my Eye: První film natočený pomocí iPhone 4 a iMovie!

Následující článek

iPhone 4: měření potvrdily problémy s anténou a signálem

Související články

Apple iPad: Hlavní hrdina ve 2 nových TV reklamách (video)

Apple nepřestává masírovat Ameriku reklamou na iPad a před několika dny vydalo reklamu "iPad is Musical". Spot je klasicky zaměřený na aplikace z AppStore, které demonstrují sílu iPadu. Druhá reklama s iPadem v hlavní roli je na aplikaci magazínu Newsday.cz a jasně demonsruje, proč tištěné noviny jen tak něco nenahradí!