iPhone je stále nejlepší volbou smartphonů pro teenagery

Produkty Apple jsou pro teenagery i nadále velmi žádoucí, přičemž průzkum zjistil, že 87 % dospívajících vlastní iPhone a 88 % očekává, že to bude jejich další volba smartphonu. Společnost Piper Sandler zveřejnila výsledky pololetního průzkumu Taking Stock With Teens, který podrobně popisuje touhy a nákupní zvyky, které ovlivňují teenagery v celých Spojených státech. Jako obvykle je to ten, který ukazuje, že Apple je mladými dospělými viděn ve velmi pozitivním světle.

Co ukázal průzkum?

Podle průzkumu 87 % dospívajících vlastnilo iPhone a 88 % zamýšlelo koupit si jiný. Piper Sandler to v průzkumu označila za téměř rekordní. Výsledky jsou pro Apple považovány za povzbudivé, protože zvýšená penetrace a záměr jsou na vyspělém trhu prémiových smartphonů důležité. Jsou také povzbudivé, protože Apple pokračuje v představování nových iPhonů a „dokazuje to celkovou žádanost produktového portfolia“.

Vlastnictví chytrých hodinek mladistvými je až 41 % oproti 37 % před rokem a opět je Apple jedním z důvodů nárůstu. Vlastnictví Apple Watch je na 35 %, což je nárůst z 31 % na podzim.

Výsledky průzkumu pro dospívající, kteří vlastní iPhone nebo si jeden chtějí koupit Obrázek: Piper Sandler

Záměr koupit Apple Watch mírně vzrostl, 15 % plánuje koupit si je v příštích šesti měsících oproti 14 % od jara 2022. Apple také zůstává oblíbenou značkou hodinek mezi dospívajícími s vyššími příjmy, i když klesl na 39 % z 47 % v průzkumu na podzim 2022.

Apple Pay je považována za nejlepší platební aplikaci pro dospívající s nejvyšší penetrací uživatelů na úrovni 39 %. Následuje Cash App s 25 %, poté Venmo s 23 %.

Pokud jde o služby, přibližně 41 % dotázaných uživatelů iPhone nebo Apple uvedlo, že používají nebo plánují používat iCloud+ Private Relay ke zvýšení svého soukromí. Přibližně 24 % uvádí, že v současnosti ano, což je nárůst oproti 22 % zaznamenaným v průzkumech v první i druhé polovině roku 2022.

Apple Music není podle průzkumu nejpoužívanější službou pro streamování hudby, 36,4 % uvedlo, že ji použili za posledních šest měsíců, zatímco 68,1 % uvedlo, že použilo Spotify. Zdá se, že 44 % respondentů také využívalo více služeb.

Pokud jde o skutečné placení za předplatné, 80 % uvedlo, že zaplatili alespoň jednu službu streamování hudby. Přestože Spotify vede s 44,3 % a uvedlo, že zaplatilo za předplatné oproti 31,5 % za Apple Music, Piper Sandler si všimla, že Apple Music má „vyšší procento platících“, což je podezřelé částečně kvůli tomu, že je svázána do balíčku, jako je např. Apple One.

Průzkumu se zúčastnilo 5 690 teenagerů ve 47 státech s průměrným věkem 16,2 let. Přibližně 40 % dotázaných dospívajících bylo zaměstnáno na částečný úvazek. Průměrný příjem domácnosti dotazovaných rodin byl 67 691 $.

Předchozí článek

Ztracené Apple Watch, které strávily noc v oceánu, byly nalezené ve funkčním stavu

Následující článek

Budoucí řemínek Apple Watch dokáže detekovat i ty nejmenší pohyby prstů a gesta

Související články