Apple plánuje v roce 2022 vyrobit jen 220 milionů iPhonů

Nová zpráva o dodavatelském řetězci tvrdí, že Apple plánuje v roce 2022 vyrobit zhruba stejný počet iPhonů jako v roce 2021, tedy přibližně o 20 milionů méně, než očekávali analytici. Za běžných okolností by počet vyrobených iPhonů rostl, ale vzhledem k celosvětové ekonomické krizi se kupní síla zmenšuje a o telefony není takový zájem.

Původní odhady byly optimistické

Říkalo se, že Apple v roce 2022 prodá více než 300 milionů iPhonů a jedno odvětví odhaduje produkci na rok 240 milionů. Nyní, přestože je iPhone jediným chytrým telefonem, jehož prodeje v 1. čtvrtletí 2022 vzrostly, zdroje tvrdí, že Apple udržuje objednávky nových iPhonů na stejné úrovni jako v loňském roce.

Podle agentury Bloomberg, blíže nespecifikované zdroje obeznámené s projekcemi Applu, říkají, že společnost zaujímá konzervativní postoj. Dodavatelé byli údajně požádáni, aby naplánovali montáž přibližně 220 milionů iPhonů. Částečným důvodem jsou údajně obavy z pokračujícího dopadu blokování čínského koronaviru. To údajně posunulo nejméně jeden model iPhone 14 až o tři týdny za plánem .

Na Ukrajině je také válka a před oběma se objevily známky toho, že prodeje iPhonů zpomalují. Problémy se však neobjevují jen u Applu, ale i u dalších značek, které plánují výrobu stejného nebo menšího množství telefonů než v minulém roce.

Předchozí článek

Chystá Apple opravdu vlastní auto? Nový CarPlay to naznačuje + přehled novinek v Rodinném sdílení.

Následující článek

Safari má 1 miliardu uživatelů po celém světě, na Chrome ale nemá

Související články

Nike+: aplikace, které vám usnadní běhání

Před několika dny jsme vám představili technologii Nike+. Samostatný čip Nike+ samozřejmě nestačí, potřebuje také software, kterým budete tuto technologii ovládat. Při používání tohoto systému se dostanete celkem ke třem programům - Nike aplikaci v iPodu/iPhonu, iTunes a stránkám Nike Running. Tento software vám v dnešním článku představím.
Číst více

Zdánlivě dokonalé iTV Shows 2 pro iPhone a iPad

Seriály se díky internetu odstřihly od nutnosti vlastnit televizi a konkrétní kanál, což významným způsobem ovlivnilo nejen mediální svět, ale také procento těch, kteří seriálům podlehli. Bezpochyby mnozí takoví uvítají aplikaci, díky které lze mít o televizní produkci větší přehled.