Apple otevřel v Japonsku strhující obchod

Obchody Applu připomínají často spíše veřejné výstavy umění, než namačkané regály zboží. V každé zemi jsou obchody Applu řešeny podobným způsobem, aby se zachoval koncept jednoduchosti a snadného přístupu ze strany uživatelů. Společnost si dala obzvláště záležet na obchodu, který otevřela před nedávnou dobou v Japonsku. Originálně řešený hypermarket s Apple produkty rychle strhl velkou pozornost.

Neplánujete v nejbližší době cestu do Japonska? Pokud ano, tak se nový obchod Applu nabízí jako jedna ze zajímavých atrakcí, na které můžete při svých cestách narazit. Obchod byl situován do Tokya a jelikož se jedná o vskutku lidnaté město, tak tomu odpovídá i velikost obchodu. Pokud jste ještě neviděli hypermarket o několika poschodích, který by byl věnovaný jen jedné značce, tak máte příležitost ho spatřit.

[youtube id=“0ldZr7FFFFc“ width=“100%“ height=“auto“]

Obchod je natolik zajímavý, že ho na Twitteru sdílel samotný generální ředitel Applu, Tim Cook. Otevíračka se konala přímo v pátek 13. a přinesla tolik návštěvníků, že dokonce i rozsáhlé prostory komplexu měly co dělat, aby pojmuly hrnoucí se davy zvědavých lidí.

 

Comments are closed.

Previous Article

Doxie One je stylový scanner do kapsy

Next Article

Inteligentní hrnek pro iOS pozná, co pijete

Related Posts

Penultimate: oblíbený a podařený zápisník pro iPad

Penultimate je synonymem sešitu na iPadu. Nebo aspoň nějak tak by se dala tato aplikace charakterizovat. Když Penultimate poprvé zapnete, objeví se vám tutoriálový sešit, který vás provede ovládáním samotného programu. Pokud již máte zakoupenou nějakou aplikaci z iWork od Applu, tak tento tutoriálový postup nejspíš znáte. A podobností s iWork (zejména s Pages), je tu více. Například zobrazení sešitu v Penultimate je dost podobné těm, jako to mají Pages.