Apple otevřel v Japonsku strhující obchod

Obchody Applu připomínají často spíše veřejné výstavy umění, než namačkané regály zboží. V každé zemi jsou obchody Applu řešeny podobným způsobem, aby se zachoval koncept jednoduchosti a snadného přístupu ze strany uživatelů. Společnost si dala obzvláště záležet na obchodu, který otevřela před nedávnou dobou v Japonsku. Originálně řešený hypermarket s Apple produkty rychle strhl velkou pozornost.

Neplánujete v nejbližší době cestu do Japonska? Pokud ano, tak se nový obchod Applu nabízí jako jedna ze zajímavých atrakcí, na které můžete při svých cestách narazit. Obchod byl situován do Tokya a jelikož se jedná o vskutku lidnaté město, tak tomu odpovídá i velikost obchodu. Pokud jste ještě neviděli hypermarket o několika poschodích, který by byl věnovaný jen jedné značce, tak máte příležitost ho spatřit.

[youtube id=”0ldZr7FFFFc” width=”100%” height=”auto”]

Obchod je natolik zajímavý, že ho na Twitteru sdílel samotný generální ředitel Applu, Tim Cook. Otevíračka se konala přímo v pátek 13. a přinesla tolik návštěvníků, že dokonce i rozsáhlé prostory komplexu měly co dělat, aby pojmuly hrnoucí se davy zvědavých lidí.

 

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

Doxie One je stylový scanner do kapsy

Následující článek

Inteligentní hrnek pro iOS pozná, co pijete

Související články

iPad: v ČR se ho dočkáme nejspíše již 29. listopadu!

Vždy se počítalo s tím, že jakmile se v iPadu objeví lokalizace do českého jazyka, objeví se i samotný iPad na českém trhu. iOS 4.2 s podporou české lokalizace bylo vydáno a tak už se jen čekalo na potvrzení data vydání samotného iPadu v České republice. Tím dnem má být 29. listopadu, což je již příští pondělí.