Apple otevřel v Japonsku strhující obchod

Obchody Applu připomínají často spíše veřejné výstavy umění, než namačkané regály zboží. V každé zemi jsou obchody Applu řešeny podobným způsobem, aby se zachoval koncept jednoduchosti a snadného přístupu ze strany uživatelů. Společnost si dala obzvláště záležet na obchodu, který otevřela před nedávnou dobou v Japonsku. Originálně řešený hypermarket s Apple produkty rychle strhl velkou pozornost.

Neplánujete v nejbližší době cestu do Japonska? Pokud ano, tak se nový obchod Applu nabízí jako jedna ze zajímavých atrakcí, na které můžete při svých cestách narazit. Obchod byl situován do Tokya a jelikož se jedná o vskutku lidnaté město, tak tomu odpovídá i velikost obchodu. Pokud jste ještě neviděli hypermarket o několika poschodích, který by byl věnovaný jen jedné značce, tak máte příležitost ho spatřit.

[youtube id=”0ldZr7FFFFc” width=”100%” height=”auto”]

Obchod je natolik zajímavý, že ho na Twitteru sdílel samotný generální ředitel Applu, Tim Cook. Otevíračka se konala přímo v pátek 13. a přinesla tolik návštěvníků, že dokonce i rozsáhlé prostory komplexu měly co dělat, aby pojmuly hrnoucí se davy zvědavých lidí.

 

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

Doxie One je stylový scanner do kapsy

Následující článek

Inteligentní hrnek pro iOS pozná, co pijete

Související články

Apple MacBook Air: Recenze nového modelu 2011

Už od pátku mám příjemnou povinnost testovat nový MacBook Air 13,3", který mě svou Unibody konstrukcí přesvědčil, že je čas na upgrade stávajícího MacBooku Pro z roku 2008. Zda jsem udělal dobře, nebo svých 30.690 Kč investoval špatně, se dozvíte v této recenzi.

SuperApple #4: tipy a triky pro váš Mac

Máme pro vás opět výběr těch nejlepších tipů a triků pro Mac, které uplynulý týden byly k přečtení na SuperApple.cz. Tentokrát se dozvíte o šikovném programu XBMC, o bezdrátovém SD slotu, o SSD discích a o volantu pro iPhone vyrobeného z Lega.