Apple bude řešit výrobu svých aut možná sám, nikdo s ním nechce spolupracovat

Apple chtěl využít při výrobě svých aut mnoho zavedených společností, ale nejspíš zůstane na všechno sám. Nová zpráva naznačuje, že Apple restartoval svůj interní vývoj Apple Car poté, co nedokázal navázat partnerství s třetími stranami pro výrobu a montáž dílů. Zdroje obeznámené s touto věcí říkají, že Apple začal kontaktovat globální výrobce náhradních dílů pro cenové nabídky. To je známkou toho, že Apple brzy vybere konečného dodavatele dílů.

Zpráva z Maeil Economic Daily se chová jako souhrn plánů automobilů Apple a naznačuje obnovený závazek k vnitřnímu rozvoji. Jeden zdroj uvádí, že Apple oživil svou laboratoř pro vývoj vozidel, která byla uzavřena v roce 2016, ve které dříve pracovalo přes 1000 zaměstnanců Project Titan.

Úsilí přichází po měsících neúspěšných jednání s firmami, jako je Hyundai, Nissan a BMW. Apple zdánlivě doufal outsourcovat skutečnou výrobu svého Apple Car na zavedeného výrobce, ale setkal se s protivětry kvůli existující konkurenci v tomto odvětví.

Vše je zatím nejisté

Projekt Titan, interní název projektu autonomních vozidel společnosti Apple, byl zahájen v roce 2014. Začalo to jako vozidlo, které chtěl Apple vyvinout sám, ale do roku 2016 to vypadalo, že Apple od tohoto pronásledování úplně rezignoval.

Apple je údajně od té doby v kontaktu s různými společnostmi a pokouší se najít partnera podobného Foxconnu pro svůj projekt Apple Car. Žádná větší značka se nechtěla přizpůsobit standardům Applu, a tak jednání skončila.

Odvětví elektromobilů se rychle zrychluje a Apple chce svou značku uvést na trh. Maeil Economic Daily říká, že situace na trhu je podobná, jako když Apple vstoupil na trh smartphonů s iPhone a je zralá na narušení. Očekává se, že Apple Car bude uveden na trh někdy mezi lety 2024 a 2027. Pokud Apple dokáže vozidlo uvolnit do roku 2025 , očekává se, že do roku 2030 se prodá zhruba 1,5 milionu kusů.

Předchozí článek
iPad 2021

Nový iPad: změn není mnoho, ale potěší.

Následující článek

Nové Apple Watch Series 7: Větší displej a rychlejší nabíjení.

Související články
Kryt
Číst více

Nejnovější reklamní spot Applu ukazuje vysokou odolnost skleněného krytu Ceramic Shield

Při nákupu telefonu je pro mnoho uživatelů jedním z důležitých kritérií odolnost. Snad jen málokdo by chtěl chytrý telefon, který bude po jednom pádu zralý na drahý servis. K pádům ale dochází, protože se telefon používá velmi často, takže je dobré brát ohled na odolnost. Apple to velmi dobře ví a tak se snaží své potenciální zákazníky lákat nejen na technologické vymoženosti svých zařízení, ale také na jejich odolnost.