Zaměstnanci Applu se obávají, že MR headset by mohl být drahý propadák

Nedávná zpráva tvrdí, že se zaměstnanci Applu se zjevně obávají o příchozí VR headset společnosti, přičemž skeptici plánu se obávají šancí na úspěch zařízení po jeho uvedení na trh. Apple údajně nedávno předvedl svůj headset se smíšenou realitou svým nejvyšším manažerům ve snaze vzbudit nadšení pro nadcházející uvedení platformy. Zatímco manažeři mají o tento produkt velký zájem, ostatní v Applu si nejsou jisti, že půjde o skutečný hit.

Ohledně produktu panuje mnoho pochybností

Osm anonymních současných a bývalých zaměstnanců řeklo New York Times, že jsou skeptičtí ohledně náhlavní soupravy, navzdory zjevné lesklé demonstraci technologie Apple. To zahrnuje také zaměstnance, kteří údajně opustili projekt zcela kvůli „pochybnostem o jeho potenciálu“. Jiní byli také údajně vyhozeni za to, že neudělali dostatečný pokrok v některých prvcích funkcí headsetu, jako je použití Siri.

Lídři v Applu také zjevně zpochybnili možnost, aby se headset dobře prodával. Vzhledem k problémům s designem baterie a očekávané ceně 3 000 USD se zdá, že je prodej spotřebitelům, kromě těch, kteří jsou společnosti nejvěrnější, těžší.

Část problému spočívá v tom, že se jedná o zařízení, které hledá problém, spíše než řeší existující. Zatímco iPod strčil lidem hudbu do kapes a iPhone způsobil revoluci v produktivitě a komunikaci, někteří zaměstnanci mají pocit, že náhlavní souprava nemá stejnou čistotu, aby ji mohla ovládat.

V rámci společnosti se také spekuluje o tom, že by Apple mohl vydání odložit. Produkty jako AirTags byly před vydáním odloženy o více než rok, aby bylo možné řešit obavy o soukromí. Vzhledem k probíhající výrobě a plánovanému spuštění v červnu se však zpoždění zdá nepravděpodobné.

Taková zpráva citující zasvěcené informace o plánech Applu nemusí být sama o sobě nutně přesná, ale zpráva New York Times je podpořena zprávami, které nabízejí podobné poznámky, včetně Bloombergu .

Objevily se také zprávy, že rozhodnutí pokračovat s náhlavní soupravou v roce 2023 bylo také proti radě slavného týmu průmyslového designu společnosti Apple, který chtěl počkat a vydat lehčí AR brýle místo náhlavní soupravy.

Předchozí článek

Pegatron plánuje druhou továrnu na iPhone v Indii

Následující článek

iPhone 13 byl v roce 2022 nejoblíbenějším smartphonem v Číně

Související články

iPad: překročení dalšího milníku, nyní v prohlížení internetu

iPad je neskutečně žádané zařízení. To dokazuje jak i jistá nedostupnost po několika měsících od vydání, tak počet aplikací pro iPad vyvinutý, který v nedávné době překročil magických 100 000 (o kterém jsme Vám nedávno psali). iPadu se ale nedávno podařilo překročit ještě jednu metu, která patří také do důležitých milníků - a to více než 1% ze všech platform prohlížejících internet.
Androidu
Číst více

Uživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemiAndroiduUživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemi

Mezi uživateli Androidu, kteří přecházejí na iPhone, se objevil zajímavý trend, přičemž většina kupujících upřednostňuje cenovou dostupnost před funkcemi. Nedávná analýza Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) odhaluje, že významný segment lidí kupujících iPhone, který v daném čtvrtletí tvoří asi 15 % z celkového počtu kupujících, jsou bývalí uživatelé Androidu. Tito přeběhlíci tíhnou spíše ke starším modelům iPhone než k nejnovějším nabídkám.