V nové reklamě propaguje Apple selfie v nočním režimu na iPhone 12

Společnost Apple v pátek zveřejnila novou reklamu, která upozorňuje na schopnosti iPhonu 12 pořizovat noční fotografie, se zvláštním zaměřením na selfie v nočním režimu. Vtipné 30-sekundové video s příznačným názvem „In the Dark“ zdůrazňuje noční režim na zařízeních iPhone 12 a iPhone 12 Pro, což je funkce, která spojuje více obrázků dohromady a dosahuje přijatelného jasu v prostředí se slabým osvětlením.

V reklamě je muž, očividně nadšený schopností pořizovat selfie ve tmě, který hledá různá temná místa, aby pořídil ty pravé fotografie. Skrývá se za závěsy a v lepenkové krabici, než využije prostředí v matně osvětlené restauraci.

Mužova partnerka se zdá být méně nadšená novým koníčkem, který zjevně převzal jeho život. On je naposledy viděn jak pořizuje selfie v trávě před domem v měsíčním světle.

Apple používá jako hudbu pro reklamu „In The Dark“ od YG.

Společnost Apple představila v roce 2019 noční režim s iPhone 11 a 11 Pro. Tato technologie pořídí více obrázků v rychlém sledu a poté odešle data na zpracování do čipu řady iPhone. Snímky jsou zarovnány tak, aby opravovaly nevyzpytatelné pohyby, zatímco algoritmy detekují a zahodí oblasti s rozmazáním. Kontrast a barva jsou také upraveny, protože proces odstraňování šumu odstraňuje nežádoucí artefakty. Apple před vyplivnutím výsledného obrazu přidává několik speciálních „vylepšení“.

Noční režim byl aplikován na přední fotoaparát, stejně jako na všechny objektivy směřující dozadu, u řady iPhone 12 v roce 2020. Byla také představena nová funkce časosběrného snímání v nočním režimu, přičemž funkce nočního režimu Portrét byla rozšířena na iPhone 12 Pro a Pro Max.

Předchozí článek
ipad pro

Mini-LED displej přijde příští rok i na 11" iPad Pro.

Následující článek

Brazilští zloději dokázali, jak moc je důležité správné zabezpečení iPhonu

Související články

iPad hry: výběr těch nejlepších her pro iPad

V uplynulých dnech je o iPadu hodně slyšet. Nevím, zda je to dokonalým marketingem, parádním designem, fascinujícím interfacem, přijatelnou cenou, nebo třeba skvělým uměním Steva Jobse prezentovat nové výrobky, ale Applu se opět povedlo jejich nový produkt dokonale prodat (více o prodeji iPadu zde). Abych řekl pravdu, já osobně iPadu až tolik nevěřil a jeho koupi jsem neplánoval, ale po shlédnutí videí z hraní her měním názor - tuto dokonalou herní konzoly prostě musím mít!