Tim Cook říká, že Apple vidí v metaverse potenciál a bude podle toho investovat

Generální ředitel Applu Tim Cook řekl, že společnost vidí velký potenciál v metaverse, kterou spojil se současným AR/VR úsilím společnosti, a dodal, že společnost do něj investuje. Úniky a fámy poukazují na to, že Apple přebírá hlavní roli v budoucnosti virtuální reality, kterou někteří nazývají „metaverse“. Během hovoru o výdělcích Applu generální ředitel Applu Tim Cook potvrdil, že společnost má o tento vývoj zájem a je již investována se závazkem k rozšířené realitě.

Apple chce určovat budoucnost virtuální reality

Konkrétně Cook řekl, že „jsme společnost v oboru inovací“ a „máme více než 14 000 aplikací AR v App Store“, když byl dotázán na metaverse. Tato odpověď byla obecným cílem generálního ředitele, když se ho dotkl AR/VR nebo jiných položek v této oblasti.

Úniky a fámy poukazují na to, že Apple přebírá hlavní roli v budoucnosti virtuální reality, kterou někteří nazývají „metaverse“. Během hovoru o výdělcích Applu generální ředitel Applu Tim Cook potvrdil, že společnost má o tento vývoj zájem a je již investována se závazkem k rozšířené realitě.

Konkrétně Cook řekl, že „jsme společnost v oboru inovací“ a „máme více než 14 000 aplikací AR v App Store“, když byl dotázán na metaverse. Tato odpověď byla obecným cílem generálního ředitele, když se ho dotkl AR/VR nebo jiných položek v této oblasti.

Cook však dodal, že Apple v tomto prostoru vidí „velký potenciál“ a „příslušně investuje“. Pozoruhodné je, že Cook ve své odpovědi nikdy neřekl slovo „metaverse“.

Metaverse odkazuje na koncepční myšlenku, že v budoucnu budou lidé používat náhlavní soupravy pro virtuální realitu k výkonu práce, účasti na akcích nebo socializaci. První pokusy o takovou realitu pocházejí od společnosti Meta, dříve známé jako Facebook.

Cookova zmínka o aplikacích pro rozšířenou realitu není překvapivá. Apple tlačí na mainstreamové AR zážitky od svého přidání LiDAR k iPadu Pro a iPhone 12 Pro.

Říká se, že Apple pracuje na VR náhlavní soupravě, která by mohla být vydána v roce 2022. Taková náhlavní souprava by lidem umožnila interakci s metaverzí, i když některé zvěsti naznačují, že tento termín je u Applu mimo limity.

Previous Article

Apple má více než 1,8 miliardy aktivních zařízení - to je nárůst o 150 milionů za poslední rok

Next Article

Žena v Británii si objednala iPhone 13 Pro Max, ale místo toho dostala levné mýdlo

Related Posts

Apple: vánoční reklama na iPhone 4

Máte už dárky k Vánocům? Pokud ne, Apple vám v novém televizním spotu poradí, že s iPhone 4 a Facetime si Vánoce a Štědrý den opravdu užijete. Ať je to jak chce, Apple chce zvýšit povědomí o iPhone 4 těsně před Vánoci, což je bezesporu chytrý marketingový tah. Otázkou zůstává, kolik lidí v ČR a SR kupuje dárky v hodnotě 15 tisíc Korun?