Kryt

Nejnovější reklamní spot Applu ukazuje vysokou odolnost skleněného krytu Ceramic Shield

Při nákupu telefonu je pro mnoho uživatelů jedním z důležitých kritérií odolnost. Snad jen málokdo by chtěl chytrý telefon, který bude po jednom pádu zralý na drahý servis. K pádům ale dochází, protože se telefon používá velmi často, takže je dobré brát ohled na odolnost. Apple to velmi dobře ví a tak se snaží své potenciální zákazníky lákat nejen na technologické vymoženosti svých zařízení, ale také na jejich odolnost.

Reklamní spot ukazuje vysokou odolnost

Internet je plný videí, která ukazují, jak iPhone přežije například pád z letadla nebo z budovy. Ne ke každému se ale taková videa dostanou a tak se Apple rozhodl prezentovat odolnost svého zařízení prostřednictvím reklamního videa. Nejnovější reklama společnosti Apple je „Swoop“, 30sekundový spot propagující odolnost iPhonu 15 díky skleněnému krytu Ceramic Shield.

Stejně jako stylizovaný remake Daphne du Maurier a Alfreda Hitchcocka „The Birds“ i nová reklama „Swoop“ ukazuje ženu obtěžovanou ptákem. Jezdí na kole, používá Apple Maps a možná ptáka přitahuje její žlutá helma.

Nakonec cyklistka spadne z kola a její iPhone 15 letí vzduchem. Pokud jsou záběry, jak se iPhone řítí k zemi praktickým efektem, je to obzvlášť působivě natočené.

Ceramic Shield byl představen s řadou iPhone 12 a zlepšuje odolnost tím, že obsahuje nano-keramické krystaly pěstované ve skleněné matrici. Těžko říci, jak by iPhone dopadl, pokud by se setkal s obrubníkem nebo dlažbou, ale i tak je jeho odolnost působivá.

MOHLO BY SE VÁM HODIT

iPhone 16 bude používat grafenový chladič k vyřešení problémů s přehříváním

Předchozí článek
Apple Vision

Youtuber otestoval odolnost Apple Vision Pro a vydrží překvapivě mnoho

Následující článek
AI

Cook je nadšený z toho, že zařízení Apple získá ještě letos generativní AI

Související články

RecognizeMe: odemkněte iPhone 4 pomocí rozpoznání vaší tváře

Majitelé jailbreakovaného iPhone 4 si mohou vyzkoušet další zajímavou vychytávku, která umožní odemknutí přístroje pomocí přední kamery. Prográmek RecognizeMe, který seženete v Cydii za $7, nepatří mezi ty nejpraktičtější, ale rozhodně s ním u piva kamarády ohromíte. Podívejte se na video od vývojáře, který si říká Apocolipse.