Facebook pro iPad: Proč nakonec nebyl na keynote?

Navzdory předpokladům nebyla v Cupertinu v Kalifornii ani nikde jinde představena aplikace Facebook pro iPad. Proč?

Kromě dlouho očekávaného, ale nakonec neuvedeného, iPhonu 5 chybělo na poslední Keynote i něco dalšího. Navzdory předpokladům nebyla v Cupertinu v Kalifornii ani nikde jinde představena aplikace Facebook pro iPad. Podle serveru TechCrunch je to proto, že Apple na poslední chvíli prezentaci lidí z Facebooku zrušil.

Zpráva tvrdí:

Náš zdroj tvrdí, že někdy pozdě v noci bylo Facebooku řečeno, že nebudou součástí tohoto keynote. To není ale nic nového. Společnostem se často říká, aby se připravily na prezentaci, a pak jsou stejně nakonec zrušeny. Jen je trochu divné, že se to stalo tak velké společnosti jako Facebook.

Je zvláštní, že Apple měl čas na prezentování tolika statistik a na největší společnost v oblasti sociálních sítí si neudělal čas. Pravděpodobně za to mohou pokračující vyjednávání mezi Facebookem a Applem. Vždyť oficiální Facebook aplikace na iPad byla podle některých zdrojů hotová už v květnu, přesto kvůli vyjednávání nebyla doteď vydána.

Jak tedy TechCrunch zprávu ukončuje?

Jenom proto, že se něco neobjevilo na prezentaci Apple, neznamená, že se to nechystá. Jenom to znamená, že se tam nedostala z toho nebo onoho důvodu. Buďte na další novinky připraveni.

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

Shrnutí novinek: iPhone 4S, iPody, iCloud, iOS 5 a další

Následující článek

Samsung: chceme zakázat prodej iPhonu 4S ve Francii a Itálii

Související články
Apple
Číst více

Apple poráží Samsung na evropském trhu smartphonů

Apple opět na vrcholu: v letním kvartálu roku 2023 překonal v evropském prostoru prodeje smartphonů dokonce i Samsung, a stanul tak na čele trhu. Zpráva od Canalys odhaluje, že díky marginálnímu nárůstu prodeje a s 12,4 miliony prodaných kusů iPhone, se Apple po sedmi čtvrtletích vrátil na první místo. Tento obrat na trhu nebyl pouze důsledkem mírného růstu Applu, ale i výrazného poklesu prodejů Samsungu o 12 %. S celkovým meziročním poklesem evropského trhu smartphonů o 3 % se Apple připravuje na nové strategie a partnerství k udržení svého vedení do roku 2024.