Budoucí iPhony mohou využívat AR k vylepšení funkce Find My

Jak by mohla v budoucnu vypadat aplikace Find My? Spíše než šipka ukazující ve směru ztraceného předmětu může aplikace zobrazit živý obraz z kamery a přidávat k ní poznámky pomocí Apple AR. Společnost Apple již dříve plánovala použití Apple AR v aplikaci Find My. Tyto zprávy obsahovaly mnoho důkazů o tom, že bude uveden v iOS 14, ale zatím se neobjevil.

Nově odhalený patent nyní podporuje tyto zprávy s podrobnostmi o tom, jak by takový systém mohl fungovat. Sledovací systémy pro elektronická zařízení se zabývají především tím, jak zařízení Find My sleduje, ale také zobrazuje to, čemu říká „vizuální pomůcka“.

Jak to bude v praxi vypadat?

„Řídicí obvody iPhonu mohou k zobrazení položky použít displej nebo jiné výstupní zařízení,“ uvádí patent. „Na displeji se může zobrazit vizuální průvodce, jako je šipka, koule, kruh, kompas, mapa nebo jiná vizuální pomůcka, která uživatele nasměruje ve směru předmětu.“

Pokud uživatel sleduje, řekněme AirTagy, které jsou v určité vzdálenosti, Find My nejprve uživatele přesměruje na Apple Maps. Poté, co se uživatel dostane mnohem blíže, pak pokud má iPhone čip U1, přepne se z Map na grafiku zobrazující šipku směřující k zařízení.

Z popisu patentu chce Apple pokračovat ve stejném systému, ale se změnou toho, co uživatelé vidí na konci procesu.

„Displej může překrýt vizuální pomůcku s živými obrazy okolí uživatele, když jsou snímány kamerou,“ pokračuje. „Pokud je to požadováno, řídicí obvody mohou před zapnutím kamery počkat, dokud se elektronické zařízení nenachází v předem stanoveném rozsahu objektu.“

Jakmile je aplikace zapnutá, aplikace Find My zobrazí pohled z této kamery a poté ji překryje poznámkami. Patent společnosti Apple nijak zvlášť neurčuje, co by tyto anotace mohly být, ale říká, že mohou pomoci představovat vzdálenost ke ztracenému objektu.

apple AR find my
Jakmile se uživatel přiblíží ke své ztracené položce, funkce Find My se může změnit od jednoduchých zachycovačů k mnohem konkrétnějšímu živému zobrazení místa, kde je položka.

„Řídicí obvody mohou měnit velikost nebo jinou charakteristiku vizuální pomůcky, jak se mění vzdálenost mezi elektronickým zařízením a objektem,“ uvádí. „Řídicí obvody mohou měnit umístění vizuální pomůcky na displeji, jak se mění orientace elektronického zařízení vzhledem k objektu.“

Takže když je objekt na hranici bodu, kde se kamera zapne, mohlo by to být označeno velkým znaménkem a šipkou. Když se uživatel přiblíží k zařízení, mohlo by se to snížit, takže funkce Find My zobrazuje jemnější podrobnosti přesně tam, kde je chybějící položka.

Tento patent je připisován šesti vynálezcům. Všichni mají předchozí související práci na stejném patentu týkajícím se lokalizačních systémů pro to, co se označuje jako interakce elektronických zařízení s prostředím.

Předchozí článek

Návod: Jak nahrát certifikát o testování či očkování do aplikace Tečka.

Následující článek

Apple Watch by mohly nahradit klíče i peněženku

Související články

Apple keynote: video záznam z představení iPhone 5

Jak jistě víte i díky našemu textovému přepisu, včera proběhla v San Franciscu tisková konference, chcete-li keynote, která odhalila nový iPhone 5, inovovanou řadu iPodů nano a touch, připomněla vychytávky iOS6 a ukázala nové iTunes. Na celou tuto keynote se můžete podívat nyní z pohodlí domova.

Apple iPad: nová televizní reklama vyzdvihuje iOS 4.2

Apple pravidelně servíruje televizní reklamy na jejich produkty, ve který se většinou zaměří na jednu vlastnost, na kterou chce potencionální zákazníky nalákat. Není tomu jinak ani v prosinci, včera odstartovala televizní kampaň na iPad s iOS 4.2. Jak si můžete všimnout na videu, řeč je především o AirPlay, AirPrint a Multitaskingu. Jak se vám reklama líbí?
Androidu
Číst více

Uživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemiAndroiduUživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemi

Mezi uživateli Androidu, kteří přecházejí na iPhone, se objevil zajímavý trend, přičemž většina kupujících upřednostňuje cenovou dostupnost před funkcemi. Nedávná analýza Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) odhaluje, že významný segment lidí kupujících iPhone, který v daném čtvrtletí tvoří asi 15 % z celkového počtu kupujících, jsou bývalí uživatelé Androidu. Tito přeběhlíci tíhnou spíše ke starším modelům iPhone než k nejnovějším nabídkám.