Apple Watch přehled: nové Pride řemínky, hranatý design u Series 8 a možná „obrněná” edice. 

V tomto článku vám přinášíme přehled novinek, které se odehrály okolo Apple Watch. Zaspeklujeme si o designu Series 8, představíme letošní Pride řemínky a Watch face pro letošní pride month a podíváme se na to, jak to je s chystanou „obrněnou” edicí hodinek.

Nový design u Apple Watch Series 8

O hranatých Apple Watch se píše již delší dobu. Jedná se totiž o jeden z posledních produktů, které ještě nepřejaly nový designový jazyk produktů firmy Apple, a sice ostřejší hrany, plošší profil a veselejší barvy. Letos už bychom se ale opravdu této změny měli dočkat.

Hlavním vodítkem k této domněnce je používání nezaobleného skla při výrobě nových Apple Watch Series 8. Z toho by mohlo plynout, že i zbytek těla bude hranatý – a je to možné. Na druhou stranu se ale loni objevily spekulace a testy, potvrzující jisté nepohodlí při nošení Apple Watch s ostřejšími hranami na spodu u zápěstí. Je tedy možné, že Apple zvolí nějaký mix těchto dvou jazyků a zeshora budou hodinky ploché a zespodu naopak oblé kvůli kopírování zápěstí.

Koncept Apple Watch od Jona Prossera s hranatým designem

Důležitým aspektem při implementaci nového designu bude vyřešení kompatibility řemínků od dřívějších generací. Řemínky z prvních Apple Watch jdou totiž momentálně použít i na další generace (jedná-li se o stejnou velikost), a tak si řada uživatelů vytvořila vlastní sbírku řemínků, které navíc nestojí malé peníze. Apple má tedy dvě možnosti – navrhnout hodinky tak, aby byly s těmito řemínky kompatibilní (což je vzhledem k předpokládanému tvaru nepravděpodobné) nebo představit celou novou generaci řemínků a tím si znepřátelit značnou část uživatelů.

Nové řemínky a Watch face pro letošní pride month

Jako každý rok, tak i letos, Apple představil trojici nových řemínků pro Apple Watch na podporu LGBTQ+ komunity. Jedná se o celkem tři pletené náramky v barvách vlajky Pride komunity. První dva řemínky jsou klasické sportovní se zapínáním na suchý zip, přičemž jeden z nich je ve spolupráci se značkou Nike. Ty vyjdou na 1.290 Kč. Třetí řemínek je tzv. Loop, tedy provlékací a při koupi musíte vědět, jakou velikost ruky máte. Ten vás však vyjde už na nemalých 2.690 Kč.

Nové řemínky a vzhled ciferníku

Mimo to při této příležitosti firma vypustila i nový Watch face, tedy vzhled ciferníku pro Apple Watch. Také se samozřejmě jedná o duhový ciferník, který ladí s novými řemínky. Není to ale pouze o nehmatatelné solidaritě. Apple aktivně posílá peníze na podporu organizacím pro lidksá práva či vzdělávání v oblasti LGBTQ+.

Obrněná edice Apple Watch s měřením tělesné teploty

Poslední zajímavou novinku je možné představení jakési obrněné edice Apple Watch. Má se jednat o hodinky možná se silikonovým či jiným gumovým rámem, aby vydržely větší nárazy a nebyly náchylné k poškození. Spekuluje se také o použití pevnějšího sklíčka a přidání certifikace vyšších standardů na odlonost proti vodě a prachu.

Mohly by obrněné Apple Watch vypadat podobně jako v obalu od Supcase?

Příjemným bonusem této edice má být velmi žádaný senzor tělesné teploty. Apple má tuto variantu Apple Watch nazývat Explorer edition nebo Adventure edition. Možnosti využití hodinek by se tak velmi rozšířily u cestovatelů nebo u lidí, kteří se vyžívají v extrémních sportech.

Předchozí článek

Apple Watch Series 8 získají snímání tělesné teploty

Následující článek

Apple Car má údajně vlastní operační systém pro ovládání všech aspektů řízení

Související články
Apple
Číst více

Apple poráží Samsung na evropském trhu smartphonů

Apple opět na vrcholu: v letním kvartálu roku 2023 překonal v evropském prostoru prodeje smartphonů dokonce i Samsung, a stanul tak na čele trhu. Zpráva od Canalys odhaluje, že díky marginálnímu nárůstu prodeje a s 12,4 miliony prodaných kusů iPhone, se Apple po sedmi čtvrtletích vrátil na první místo. Tento obrat na trhu nebyl pouze důsledkem mírného růstu Applu, ale i výrazného poklesu prodejů Samsungu o 12 %. S celkovým meziročním poklesem evropského trhu smartphonů o 3 % se Apple připravuje na nové strategie a partnerství k udržení svého vedení do roku 2024.