Apple se v nových reklamách zaměřil na odolnost iPhonu 13

Apple vydal dvě nové reklamy na iPhone 13, které se zasazují o odolnost zařízení a odolnost proti stříkající vodě a radí lidem, aby se „uklidnili – je to iPhone“. Už se vám zajisté stalo, že vám iPhone spadl na zem. Odolnost je velkým atributem těchto zařízení a je hezké mít přístroj, který něco vydrží.

iPhone padá ze stolu a čelí vodě

„Edge“ neukazuje nic jiného, než že iPhone 13 vibruje při příchozím hovoru, přičemž vibrace ho neustále přibližují k pádu ze stolu. Pak „Shake“ používá záběry z iPhone pro zlověstnou předzvěst, když vidíme psa, jak se noří do bazénu.

Pes se díky soundtracku k „Cold as Ice“ od Bekona skvěle baví, ale my – a jeho majitel používající iPhone – víme, co přijde dál. „Shake“ ukazuje majitele a iPhone promočené psem.

Apple dbá na to, aby v reklamě uvedl, že iPhone 13 je „odolný proti stříkající vodě“ a neukazuje například, že jde zařízení do bazénu. Reklama „Edge“ naznačuje, že iPhone spadne na tvrdou kuchyňskou plochu, ale neukazuje dopad.

Je pravda, že iPhony jsou nyní odolnější vůči vodě než kdy jindy. A jsou také odolnější, přičemž iPhony přežívají stále těžší pádové testy. iPhone dokonce přežil pád z lehkého letadla na ranvej. Ale nechte piloty, testery a nešťastníky zahodit své iPhony, zatímco všichni ostatní chrání ten svůj.

Previous Article

iPhone dokázal přežít 7 hodin na dně moře

Next Article

V iPhonu 15 Pro se dočkáme periskopové čočky

Related Posts
Číst více

Apple letošní WWDC 2014 zahájí 2. června

Jako každý rok, tak i letos bude v San Franciscu v centru Moscone Convention od 2. do 6 . 6. probíhat konference WWDC určená především vývojářům. Pro širokou veřejnost je ale určitě zajímavý fakt, že jako každý rok, tak i letos celé WWDC odstartuje Apple prezentací novinek, které nás čekají a neminou v roce 2014. A jaké to budou?