Hra Harry Potter: Wizards Unite skončí začátkem ledna. Hráči své peníze zpět nedostanou.

Niantic, studio stojící za hity jako Pokémon GO a Ingress, nedávno oznámilo, že začátkem příštího roku zruší fungování hry Harry Potter: Wizards Unite na téma stejnojmenných knih a filmů. Jedná se o hru na způsob Pokémon GO, kdy chodíte po světě a pomocí rozšířené reality zápasíte s kouzelníky a získáváte předměty.

Harry Potter: Wizard Unite ale nejspíš takový hit nebyl. Hra byla představena v červnu 2019 a po dvou a půl letech fungování bude 6. ledna 2022 stáhnuta z obchodů s aplikacemi. Servery hry pak budou vypnuty ke 31. lednu 2022, poté již hru nebudeme moci ani hrát.

Od tohoto týdne ale do hry přibyly prvky, které měly hráčům poslední mesíce hraní zpříjmenit. Patří mezi ně například zkrácená doba vaření lektvarů, lepší odměny apod. Nepříjemnou zprávou ale je, že hráči, kteří mají své „reálné” peníze v herní měně, je nebudou moci získat zpět. Jedinou možností je tak jejich utracení ve hře a užití si ještě trochu poslední zábavy.

Niantic na svém blogu ale upozorňuje, že momentálně mají v procesu 9 nových titulů a některé z nich se dočkají premiéry během příštího roku, takže se hráči mají na co těšit. Zmiňuje také, že intenzivně pracuje na hře Transformers: Heavy Metal, ve které budete pomocí rozšířené reality bojovat s roboty, transformery.

Previous Article

Apple odebral z nabídky 21” iMac. Připravuje se snad na příchod nástupce?

Next Article

Podle nové studie má Apple nejvíce loajálních zákazníků

Related Posts

iSETOS: na zlevněné produkty čekaly davy

Před otevřením jsme vás informovali o speciální akci, kterou firma Setos, zabývající se Apple produkty již od roku 1996, přichystala pro první zákazníky. Spousta lidí se ale obávala, že otevření nedopadne bez chyb, které potkaly konkurenci. Jak celá akce probíhala?

Apple iPad: Hlavní hrdina ve 2 nových TV reklamách (video)

Apple nepřestává masírovat Ameriku reklamou na iPad a před několika dny vydalo reklamu "iPad is Musical". Spot je klasicky zaměřený na aplikace z AppStore, které demonstrují sílu iPadu. Druhá reklama s iPadem v hlavní roli je na aplikaci magazínu Newsday.cz a jasně demonsruje, proč tištěné noviny jen tak něco nenahradí!