Apple AR headset váží méně než půl kilogramu

Náhlavní souprava Applu patří mezi nejvíce očekávané produkty na trhu. Analytik Ming-Chi Kuo pokračoval ve svých zprávách o nadcházejících náhlavních soupravách Apple AR s podrobnostmi o jejich očekávané hmotnosti – a o navazujícím zařízení, na kterém se již pracuje.

Skutečně lehké zařízení

V návaznosti na jeho zprávu, že náhlavní souprava Apple AR se může pochlubit výkonem zpracování na úrovni M1, oznámil respektovaný analytik Ming-Chi Kuo další podrobnosti. Konkrétně uvádí, že první zařízení bude vážit mezi 300 gramy a 400 gramy. Pro srovnání, hliníkové 41mm Apple Watch Series 7 váží 32 gramů. iPhone 13 váží 174 gramů. Nízká hmotnost znamená samozřejmě velkou výhodu a také pohodlí pro uživatele.

Kuo uvádí, že očekává, že Apple prodá 2,5 milionu až 3,5 milionu tohoto headsetu první generace. Model druhé generace, již ve vývoji, bude údajně lehčí a výkonnější. Tento druhý design by měl být uveden na trh v druhé polovině roku 2024 a Kuo očekává, že Apple prodá až 10 milionů.

Kuo také opakuje svou předchozí zprávu, že náhlavní souprava první generace bude se smíšenou realitou, což znamená, že bude použita pro AR i virtuální realitu. Samostatně, další zprávy naznačovaly, že Apple může oznámit Apple AR headset na WWDC 2022. Složitost výroby však může znamenat, že oznámení může přijít dlouho předtím, než bude možné zařízení odeslat.

Předchozí článek

Shlédněte evoluci Apple AirPods v sérii CT skenů

Následující článek

Další tři inženýři „Apple Car“ odcházejí do leteckých společností

Související články

iPhone 4 v mixérů: Will it blend?

Víte jak dopadně nový iPhone 4 v mixéru? Díky dalšímu dílu známé YouTube video-série "Will it blend?" to můžete vidět na vlastní oči. Blendtec pravidelně demoluje všechny Apple novinky,, takže po iPadu přichází Apple iPhone 4. Znáte lepší reklamu na mixéry?

iPhone 5: e-shopy v ČR začínají přijímat objednávky

Na iPhone 5 čeká velká řada zájemců, což si samozřejmě uvědomují prodejci, kteří se snaží z této množiny potencionálních klientů vytěžit maximum. Jako zajímavý marketingový trik se ukázal už v předešlých letech začít předprodej dřív, než je produkt vůbec oficiálně představený. A jinak tomu není ani letos.