Neuvěřitelné efekty, které můžete dělat ve videích na vašem iPhonu

iPhonu sice mnoho lidí říká “telefon“, ale ve skutečnosti je i vysoce kvalitní kamerou, fotoaparátem a počítačem v jednom. Když se svým přístrojem budete umět správně zacházet, můžete s ním vytvářet profesionální videa, která se vyrovnají těm, která můžete vidět v reklamách nebo od mnoha známých tvůrců.

Společnost Apple pokračuje ve video sérii „Shot on iPhone“ s „Everyday Experiments“, krátkým představením časosběrných, zpomalených a zastavovacích pohybových efektů, které lze u iPhonu 12 provést . „Everyday Experiments: Full Bloom“ je součást série Shot on iPhone 12. Jde o tříminutové video, kde Apple ukazuje, čeho můžete ve videích docílit. Stejně jako u předchozích videí je krátký film rozdělen do tří hlavních kapitol, z nichž každá se zaměřuje na jiný aspekt fotografování a natáčení s iPhonem. Inspirujte se videem níže:

Každý segment má formu demonstrace a výukového programu. Zobrazují se nádherně pořízené snímky. Fotografové Donghoon Jun a James Thornton ve videu vysvětlují, čeho chtěli dosáhnout. Jun a Thornton stáli za všemi videi „Experiments“. Je velmi vzrušující experimentovat se všemi efekty. Focení vody, květin nebo třeba i balónků se vám dříve mohlo zdát nudné, ale když zkusíte zajímavé triky, které jsou ukázané ve videu, zajisté budete chtít podobná videa vytvářet také.

Předchozí článek

Apple najímá bývalého experta z Googlu na umělou inteligenci

Následující článek

Majitel AirTagu upravil pouzdro tak, aby se mu vešlo do peněženky

Související články

Apple: nejlepší čtvrtletí historie, tržba 26,74 miliardy dolarů

Apple před několika hodinami oznámil finanční úspěch za první fiskální období tohoto roku (končící 25.12.2010). Slovo "úspěch" jsem použil záměrně, protože pro Apple nedopadl poslední kvartál vůbec špatně. Naopak, americká společnost zaznamenala nejlepší čtvrtletí v historii, protože jen prodejem 4.13M Maců, 16.24M iPhonů, 19.45M iPodů a 7.33M iPadů si Apple vydělal 15,68 miliardy dolarů!

iPad mini: představení na videu, první TV reklama a něco navíc

Připravte se, od dnešního dne nás Apple začne pořádně marketingově mašírovat. Důvod? Včerejší uvedení nových produktů v čele s iPadem mini, který bude před štědrovečerní nadílkou pravděpodobně dost žádané zboží. Hlavním reklamním kanálem je (alespoň v USA a větších státech Evropy) pochopitelně televize, proto se není čemu divit, že Apple už včera na konferenci představil první televizní reklamu.