Apple zvažuje přidání nových dodavatelů flash pamětí, aby ochránil dodávky iPhone

Apple se údajně obává svého přílišného spoléhání na Japonsko u flash pamětí svých iPhonů a zkoumá spolupráci s čínským dodavatelem. Klíčový dodavatel flash pamětí společnosti Apple, Kioxia, musel omezit výrobu v únoru 2022, když bylo zjištěno, že suroviny jsou kontaminované. Neexistovaly žádné podrobnosti o kontaminaci, ale mezi společností Kioxia a dalším dodavatelem, společností Western Digital, se odhadovalo, že problém vedl k poklesu produkce o 6,5 exabajtů (65 milionů terabajtů) úložiště.

Přidání dodavateů zmírní rizika

Nyní se podle Bloombergu Apple snaží zmírnit budoucí rizika přidáním alternativních dodavatelů. Nespecifikované zdroje říkají, že Apple již používá Micron Technology a Samsung, ale testuje spolupráci s čínskou státní Yangtze Memory Technologies.

Zdroj říká, že test čipů NAND flash paměti je konkrétně proto, že Apple chce diverzifikovat svůj dodavatelský řetězec, jak to obvykle dělá. Jeho cílem je snížit pravděpodobnost, že bude poptávka po iPhonech narušena zmíněnou kontaminací, pandemií koronaviru nebo problémy s dopravou.

Pokud by to byla pravda, šlo by o prvního čínského dodavatele paměti pro iPhone. To by však také přišlo čtyři roky poté, co Yangtze poprvé diskutoval o poskytování flash paměti pro Apple.

V té době bylo navrženo, že výroba Yangtze bude výhradně pro iPhony prodávané v Číně. To však mohla být pouze spekulace, protože společnost Yangtze, založená v roce 2016, v té době ještě neměla v provozu ani výrobní linky. Bloomberg uvádí, že zatím nebylo učiněno žádné rozhodnutí o spolupráci se společností. Samostatně však Digitimes uvádí, že Yangtze prošel ověřovacími testy Applu. Říká se, že malé objemy zásilek mají začít v květnu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Předchozí článek
apple csam

Bezpečnost komunikace v iMessages bude pro děti brzy spuštěna i ve Spojeném království.

Následující článek

Hackeři používají policejní e-maily ke krádeži uživatelských dat od Applu, Googlu a dalších

Související články

Blog: zkušenost s emailovou podporou Apple, která mi vyrazila dech

Rozhodl jsem se vám napsat netradiční článek o mé zkušenosti s emailovou podporou online obchodu iTunes (potažmo AppStore), která mě přesvědčila, že firma Apple o své zákazníky opravdu pečuje. Má komunikace s pracovníkem jménem Rushikesh byla pro mě překvapením, protože s takto osobním a vstřícným přístupem jsem se na helpdesku ještě nesetkal.