Apple zainvestuje 3,6 miliardy do společnosti Kia za účelem výroby 100 000 „automobilů Apple“ ročně

Dokážete si představit, jak velký by byl zájem o automobily Applu ze strany uživatelů jeho produktů? Není divu, že se Apple snaží urychlit vývoj svých vozů. Nová zpráva tvrdí, že společnosti Apple a Kia jsou blízko k dosažení dohody, v níž technologický gigant investuje přibližně 3,6 miliardy dolarů do společného úsilí o uvedení „Apple Car“ do života.

Podle jedné publikace Apple investuje 4 biliony wonů do zajištění přístupu do amerických zařízení Kia v Gruzii. Společnosti plánují produkční běh v roce 2024 s počáteční kapacitou 100 000 automobilů ročně, i když se závod může rozšířit až na výrobu maximálně 400 000 vozů ročně (uvádí zpráva).

Apple Car

Podmínky smlouvy nejsou známy a není jasné, co přesně předpokládaná investice zahrnuje.

Zprávy o potenciální dohodě přicházejí a o „Apple Car“ se mluví stále více. V úterý analytik společnosti Apple Ming-Chi Kuo v poznámce pro investory předpověděl, že výrobce iPhone bude spolupracovat s mateřskou společností Kia Hyundai na designu a výrobě elektrického vozidla.

Konkrétně bude takzvané „Apple Car“ postaveno na platformě elektrických vozidel Hyundai E-GMP, přičemž Hyundai Mobis nabídne pomoc s konstrukcí a výrobou komponentů. Stejně jako zpráva Dong-A , Kuo uvedl, že Kia bude zajišťovat výrobu v USA. Očekává se, že společnost Apple bude mít na starosti hardware a software s vlastním pohonem, polovodiče, bateriové technologie, tvarový faktor a uživatelské zkušenosti.

Předchozí zprávy rovněž označily Hyundai za pravděpodobného spolupracovníka společnosti „Apple Car“. Jihokorejská automobilka v lednu potvrdila, že se jedná o výrobu vozidla, ale tato prohlášení rychle vrátila a řekla, že jedná s řadou stran ohledně vývoje elektrických vozidel.

Zpráva z minulého týdne uvádí, že vedoucí pracovníci společnosti Hyundai stále hodnotí rizika spojená s převzetím společnosti Apple jako zákazníka.

Předchozí článek

Nová Apple beta aktualizace opravuje problém s iPhony a rouškami

Následující článek

iPhone 13 možná bude mít ultra široký fotoaparát pro lepší snímky při slabém osvětlení

Související články

Apple iPad: nová televizní reklama vyzdvihuje iOS 4.2

Apple pravidelně servíruje televizní reklamy na jejich produkty, ve který se většinou zaměří na jednu vlastnost, na kterou chce potencionální zákazníky nalákat. Není tomu jinak ani v prosinci, včera odstartovala televizní kampaň na iPad s iOS 4.2. Jak si můžete všimnout na videu, řeč je především o AirPlay, AirPrint a Multitaskingu. Jak se vám reklama líbí?