Apple uvádí, že jsou aktivně používány 2 miliardy jeho zařízení

Jasným bodem nedávné zprávy o výdělcích je, že Apple odhalil, že má dvě miliardy aktivních zařízení, včetně zařízení iPhone, Mac, Apple Watch a dalších produktů. Číslo, které bylo oznámeno v rámci poslední výzvy společnosti Apple k finančním příjmům, představuje nárůst z 1,8 miliardy aktivních zařízení, které odhalil v lednu 2022.

Významný milník

„Vzhledem k tomu, že se všichni i nadále pohybujeme v náročném prostředí,“ řekl Tim Cook, „jsme hrdí na to, že máme naši nejlepší řadu produktů a služeb všech dob, a jako vždy zůstáváme zaměřeni na dlouhodobý horizont a vedeme svými hodnotami ve všem. my ano.”

“Během prosincového čtvrtletí,” pokračoval, “jsme dosáhli významného milníku a s nadšením oznamujeme, že nyní máme více než 2 miliardy aktivních zařízení jako součást naší rostoucí instalované základny.”

Při oznámení milníku Cook řekl, že toho bylo dosaženo přilákáním uživatelů od Androidu a dalších výrobců.

„Tento milník přičítáme tomu, že v případě Apple Watch máme hodně přepínačů a hodně kupců poprvé,“ řekl. “A tak samozřejmě musíte přivést lidi, kteří nejsou aktuálně aktivní na zařízení, abyste mohli růst.”

Objevují se také první kupci iPhonu, ale celkově Apple již viděl, že má limit, do jaké míry může tento byznys dále rozvíjet. Pravděpodobně to viděl asi před sedmi lety, kdy přestal zveřejňovat údaje o tom, kolik iPhonů prodal.

Místo toho se soustředí na opatření, jako je celkový počet aktivních uživatelů, protože rostoucí počet aktivních uživatelů znamená souběžný nárůst využívání a ziskovosti služeb.

Předchozí článek

Periskopické čočky budou exkluzivně do roku 2024 pro modely iPhone Ultra

Následující článek

Britská policie byla šokována objevením taseru převlečeného za iPhone

Související články
Androidu
Číst více

Uživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemiAndroiduUživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemi

Mezi uživateli Androidu, kteří přecházejí na iPhone, se objevil zajímavý trend, přičemž většina kupujících upřednostňuje cenovou dostupnost před funkcemi. Nedávná analýza Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) odhaluje, že významný segment lidí kupujících iPhone, který v daném čtvrtletí tvoří asi 15 % z celkového počtu kupujících, jsou bývalí uživatelé Androidu. Tito přeběhlíci tíhnou spíše ke starším modelům iPhone než k nejnovějším nabídkám.