Apple: má zpožděné dodávky iPadů 2 kvůli zemětřesení v Japonsku?

Vzhledem k nedávnému uvedení iPadu 2 a jeho hrubému nedostatku přichází na svět otázka, jestli nemá něco společného měsíční čekací doba i se samotným zemětřesením v Japonsku.

Zemětřesení v Japonsku je určitě jedna z největších katastrof za posledních několik let, a tak není divu, že postihne nejspíše i oblasti, ve kterých bychom to možná až tolik nečekali.

Vzhledem k nedávnému uvedení iPadu 2 a jeho hrubému nedostatku přichází na svět otázka, jestli nemá něco společného měsíční čekací doba i se samotným zemětřesením v Japonsku.

A přesně to se snažil zjistit i server iSuppli a přišel se zajímavou informací — dle iSuppli obsahuje totiž mj. 5 součástek, které jsou vyráběny v Japonsku. Je to těchto 5 věcí:  NAND flash paměť od společnosti Toshiba Corp., dynamic access random memory (DRAM) od Elpida Memory Inc., elektronický kompas od AKM Semiconductor, přední sklo s dotykovou vrstvou od Asahi Glass Co. a baterie od Apple Japan Inc.

Server iSuppli samozřejmě 100% nepotvrzuje, že jsou součástky vyráběny v Japonsku, a Apple se k tomuto problému nijak nevyjádřil. Samozřejmě je možné, že za nedostatkem iPadů 2 nestojí nic jiného, než velký odbyt, a problémy Japonska se výroby oblíbených tabletů zatím nějak nedotkly.

I přes tyto veškeré problémy ovšem stále platí datum vydání druhé generace iPadu v České republice na 25. března – což je již za velmi krátkou dobu. Je ale velmi pravděpodobné, že počet kusů bude velmi silně omezen a první zásilka bude nejspíše rychle rozebrána.

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

iPhone 5: přinese větší displej, tvar iPhone 4, Apple A5 a NFC?

Následující článek

Battleheart: “real-time RPG” s brutální grafikou

Související články

iOS 5: nejdůležitější novinky, které Apple zítra (snad) představí

Čekání je téměř u konce a už zítra bude světu představena nová verze systému iOS 5.0 na WWDC 2011. S ní, jak již jistě víte, bude mimojiné představena i nová verze Mac OS X, Lion, či nová služba iCloud, o které se můžete blíže dočíst z našeho staršího článku. Nyní se ale pojďme soustředit na to, čeho bychom se měli dočkat v nadcházející budoucnosti sytému iOS - přesněji tedy jeho páté verze.

Blog: zkušenost s emailovou podporou Apple, která mi vyrazila dech

Rozhodl jsem se vám napsat netradiční článek o mé zkušenosti s emailovou podporou online obchodu iTunes (potažmo AppStore), která mě přesvědčila, že firma Apple o své zákazníky opravdu pečuje. Má komunikace s pracovníkem jménem Rushikesh byla pro mě překvapením, protože s takto osobním a vstřícným přístupem jsem se na helpdesku ještě nesetkal.