Akční režim zobrazený v novém videu s iPhone 14 Pro

Apple nechal natočit krátké video ukazující režim iPhone 14 Pro Action ve čtyřech situacích, které obvykle vyžadují gimbal. Akční režim je funkce dostupná v modelech iPhone 14 a iPhone 14 Pro, která nabízí neuvěřitelnou stabilizaci videa. Jedná se o samostatnou funkci videa, která se musí zapnout, a snižuje zaznamenané rozlišení na 2,8K.

Testing Action mode

Nové video nazvané „Testing Action mode“ ukazuje čtyři situace, ve kterých by normálně bylo potřeba další vybavení, aby se záznam udržoval. Záběry z ruky však vyšly jasně díky režimu Action.

První test byl proveden s předáváním mezi kameramany, které zahrnovalo malý parkour. Druhý test zahrnoval skok na trampolíně za účelem získání záběrů ve vzduchu.

Test číslo tři měl při natáčení 360stupňových záběrů operátora kamery najet na zeď. Poslední test měl kameramana nacpaného do velké pneumatiky, která se válela po ulici.

Všechny záběry byly s velkým efektem porovnány mezi režimem Action a nestabilizovaným videem. I když to není vždy dokonalé, stabilizace videa nabízená softwarem je mnohem lepší než nic.

První test byl proveden s předáváním mezi kameramany, které zahrnovalo malý parkour. Druhý test zahrnoval skok na trampolíně za účelem získání záběrů ve vzduchu.

Test číslo tři měl při natáčení 360stupňových záběrů operátora kamery najet na zeď. Poslední test měl kameramana nacpaného do velké pneumatiky, která se válela po ulici.

Všechny záběry byly s velkým efektem porovnány mezi režimem Action a nestabilizovaným videem. I když to není vždy dokonalé, stabilizace videa nabízená softwarem je mnohem lepší než nic.

Previous Article

První skládací iPhone na světě nebyl vyroben společností Apple

Next Article

Elon Musk říká, že Apple nikdy neuvažoval o odstranění Twitteru

Related Posts
apple
Číst více

Apple pokračuje ve své 17leté sérii, kdy je nejobdivovanější společností na světě

Apple si podle Fortune zajistil sedmnáctý rok své existence jako nejobdivovanější společnost na světě, přičemž Microsoft a Amazon zaokrouhlují první tři místa. Určení nejobdivovanější společnosti začalo seznamem 1 500 společností, včetně 1 000 největších společností v USA a 500 neamerických společností s příjmy alespoň 10 miliard USD. Seznam byl zúžen na 660 poté, co se Fortune zaměřila na společnosti s nejvyššími příjmy v každém odvětví.