Apple odebral z nabídky 21” iMac. Připravuje se snad na příchod nástupce?

Přechod Applu na vlastní procesory řady M trvá sotva rok a už zde máme na výběr pořádnou škálu různých zařízení. Zatím se Apple zaměřil zejména na přenosné MacBooky, ale v prodeji je také Mac Mini a 24” stolní iMac. V předchozích dnech ale potichu zmizelo z nabídky další zařízení s intelem, a sice 21,5” iMac.

21,5” iMac s Intel čipem doplňoval řadu iMaců s 24” displejem (Apple M1 čip) a 27” displejem (Intel i5, i7 nebo i9). Tento model ale byl v předchozích dnech odstraněn a tak se přirozeně čeká na jeho nástupce. Apple pro magazín MacRumors navíc potvrdil, že intelový 21” iMac už neplánuje prodávat v Online Store ani v kamenných prdejnách.

Co bude dál?

Teď se ale nabízí otázka, co bude dál? Před dvěma týdny byly představeny nové MacBooky s M1 Pro a M1 Max procesorem. Na místě je tedy očekávání nástupce též zrušeného iMacu Pro, který nabídne snad ještě vyšší výkon do profesionální sféry. U 21” varianty to ale spíš vypadá buď na úplné zrušení nebo představení zmenšené varianty základního 24” iMacu.

Kdo ale potřebuje stolní iMac, má momentálně na výběr z jarní 24” varianty a ze starší 27” varianty s intel čipem. Možná je ale lepší si zatím počkat, protože nových modelů bychom se mohli dočkat už na jaře.

Zdroj: MacRumors

Previous Article

Šikovný inženýr vytvořil první iPhone s USB-C a podrobně popsal, jak to udělal.

Next Article

Hra Harry Potter: Wizards Unite skončí začátkem ledna. Hráči své peníze zpět nedostanou.

Related Posts

Vyhlášení soutěže: už známe výherce docku od SONY

Jak pravděpodobně víte, v pátek jsme uspořádali soutěž o dock SONY v hodnotě téměř 4.000 Kč. Soutěže se mohl zůčastnit každý, kdo stihl napsat své iniciály do formuláře umístěného na soutěžní stránce pouze do doby, než naše fanouškovská stránka na Facabooku pokoří 10.000 fanoušků. Pro nás absolutně nečekaně získání téměř dvou tisíc nových fanoušků trvalo necelých 6 hodin, tak vaše šance na výhru byla opravdu veliká.

Blog: zkušenost s emailovou podporou Apple, která mi vyrazila dech

Rozhodl jsem se vám napsat netradiční článek o mé zkušenosti s emailovou podporou online obchodu iTunes (potažmo AppStore), která mě přesvědčila, že firma Apple o své zákazníky opravdu pečuje. Má komunikace s pracovníkem jménem Rushikesh byla pro mě překvapením, protože s takto osobním a vstřícným přístupem jsem se na helpdesku ještě nesetkal.