Systém autopilota v Apple Car by mohl být připojený ke korejskému dodavateli

Nová zpráva tvrdí, že Apple spolupracuje s blíže nespecifikovaným jihokorejským partnerem na vývoji procesoru autopilota pro pověstné „ Apple Car “. Nedávno bylo oznámeno, že Apple provádí průzkum u jihokorejských dodavatelů dílů pro „Apple Car“. Nyní se však tvrdí, že společnost s jedním již téměř rok spolupracuje.

Co říkají různé zdroje?

Podle The Elec společnost OSAT (outsourcovaná montáž a testování polovodičů) spolupracovala s Apple na čipovém modulu autopilota. Nejmenované zdroje ve zprávě tvrdí, že projekt začal v roce 2021. Očekává se, že bude dokončen v roce 2023.

Existuje několik dalších podrobností. Publikace říká, že zdroje říkají, že procesor a jeho outsourcing firmě OSAT se podobají tomu, jak Tesla vytvořila svého autopilota.

Apple Korea si údajně vybrala jihokorejskou firmu OSAT. Elec říká, že Apple Korea měla podobný úkol spolupracovat s jihokorejskými společnostmi při vývoji procesoru M1, ale neexistují žádné důkazy, které by toto tvrzení podpořily.

Elec má slušné informace z dodavatelského řetězce společnosti Apple. Jeho dosavadní výsledky ohledně specifik jsou však špatné. Nová zpráva je spíše ta druhá než ta první.

Ohledně svého nastávajícího automobilu společnost Apple velmi mlží a unikají pouze střípky informací. Je to zřejmě proto, aby fanoušci i případní zájemci zůstali v napětí a nepřestávali netrpělivě očekávat moment, až se nám Apple Car naplno ukáže. To bude zřejmě ještě dlouho trvat a tak nezbývá než sledovat útržky informací a spekulace, které se kolem tohoto vozu točí.

Předchozí článek

Výzkum chytrých tkanin společnosti Apple poukazuje na její další plány

Následující článek

Apple vyvíjí nový „Apple Studio Display“ s rozlišením 7K

Související články

Apple iPad: Hlavní hrdina ve 2 nových TV reklamách (video)

Apple nepřestává masírovat Ameriku reklamou na iPad a před několika dny vydalo reklamu "iPad is Musical". Spot je klasicky zaměřený na aplikace z AppStore, které demonstrují sílu iPadu. Druhá reklama s iPadem v hlavní roli je na aplikaci magazínu Newsday.cz a jasně demonsruje, proč tištěné noviny jen tak něco nenahradí!