iPad 2 potvrzený: už 2. března se dočkáme jeho představení!

Po mnoha odkladech to vypadá, že je to konečně tady. Apple teprve před několika málo minutami rozeslal informační e-mail pro všechny novináře, které zve na novou keynote, která, jak už je z obrázku poznat, se bude týkat iPadu. Apple se pravděpodobně také snažil určit datum, které by souhlasilo s číslovkou tabletu – 2. březen totiž koresponduje i s očíslováním iPadu – iPad 2.

Po mnoha odkladech to vypadá, že je to konečně tady. Apple teprve před několika málo minutami rozeslal informační e-mail pro všechny novináře, které zve na novou keynote, která, jak už je z obrázku poznat, se bude týkat iPadu. Apple se pravděpodobně také snažil určit datum, které by souhlasilo s číslovkou tabletu – 2. březen totiž koresponduje i s očíslováním iPadu – iPad 2.

Tato keynote se zcelajistě bude týkat nového iPadu.

O tom, jestli se objeví i něco dalšího, se dá zatím pouze spekulovat. Můj osobní názor je, že se žádných dalších představení nedočkáme, a pokud ano, zde je můj osobní tip – iOS 5 (který by měl mj. obsahovat nový systém notifikací). Pokud vás zajímá co by se v novém iPadu 2 objevit mělo a co ne, doporučuji Vám přečíst článek o iPad 2 od Jakuba Hanyáše, který se tímto zabývá. Ve zkratce zmíním, že se dočkáme s největší pravděpodobností přední kamery či tenčího a lehčího těla.

Opravdu se těšíme, s čím Apple nakonec příjde. Sledujte nás na Facebooku a Twitteru a dozvíte se to jako první!

113 comments
  1. Tak jsem zvědav, jaké bude mít lepší vlastnosti a funkce doopravdy:) A zda mi padne tak do oka že bude můj:)

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

MacBook: dočkají se Apple notebooky integrovaného 3G modemu?

Následující článek

Paladog: kombinace RPG a strategie, u které vydržíte hodiny

Související články

iPhone 4: Jak e-shopy zareagovaly na ceny u operátorů

Pamatujete na první zprávy o prodeji iPhone 4 v českých e-shopech? Cena 18. srpna byla ve většině internetových obchodech vyšší než 19.500 Kč za 16GB a 22.500 Kč za 32GB model. iPhone 4 od těchto prodejců byl tzv. "šedý dovoz", což se promítlo do vyšší ceny. Zajímá vás, jak české obchody zareagovali po uveřejnění (o dost) nižších cen u operátorů?