Do aukce se dostala Wozniakova sada nástrojů a první tabule s obchodní značkou Applu

Na aukčním webu v Marylandu je k aukci první obchodní značka Applu a sada nástrojů od Steva Wozniaka. Za tučnou cenu můžete vlastnit obě položky. První položka, první obchodní značka Apple Computer, má počáteční nabídku 50 000 USD. Je to první znak, který použili spoluzakladatelé Applu Steve Jobs a Steve Wozniak k propagaci svého tehdejšího nového startupu Apple Computer Company.

Zajímavý příběh obou aukčních položek

Apple jej vystavoval na prvních veletrzích, kterých se zúčastnil v roce 1976, a roky jej používal mimo své sídlo v Kalifornii. Vyznačuje se ikonickým duhovým logem společnosti a má originální, zvětralý dřevěný rám. Druhou položkou k aukci je nejstarší Wozniakova sada nástrojů Apple Computer s počáteční nabídkou 10 000 USD. Nese jeho jméno na vrcholu a byl používán během formativních let společnosti Apple v době počítače Apple I.

Obě položky byly dříve v držení M. Thomase Liggetta, Jr., který byl najat společností Apple jako Facilities Engineer ‘B’ v roce 1978, zaměstnanec Apple Computer #114. Pokud jde o skříňku na nářadí, řekl, že předtím, než byl najat, dostali všichni inženýři skříňku na nářadí se svým jménem na víku.

Všiml si Wozniakovy sady nástrojů, která se nějakou dobu povalovala, a po svolení spoluzakladatele Applu ji vzal. Pro znamení, Liggett, objevil v budově “fluorescenční světelnou skříň” a dozvěděl se, že to bylo z prvního průmyslového veletrhu, kterého se Jobs a Wozniak zúčastnili. Liggett říká, že mu bylo řečeno, aby to zahodil, ale požádal a dostal povolení vzít si to domů. Webová stránka pořádající aukci, Alexander Historical Auctions, odhaduje rozsah nabídek 20 000 až 30 000 USD za sadu nástrojů a neuvěřitelných 100 000 až 200 000 USD za obchodní značku.

Předchozí článek

Co očekávat od náhlavní soupravy Applu pro smíšenou realitu?

Následující článek

L'Oreal Magic Brow vám s pomocí iPhonu vytiskne obočí

Související články

Apple iPad: nová televizní reklama vyzdvihuje iOS 4.2

Apple pravidelně servíruje televizní reklamy na jejich produkty, ve který se většinou zaměří na jednu vlastnost, na kterou chce potencionální zákazníky nalákat. Není tomu jinak ani v prosinci, včera odstartovala televizní kampaň na iPad s iOS 4.2. Jak si můžete všimnout na videu, řeč je především o AirPlay, AirPrint a Multitaskingu. Jak se vám reklama líbí?

iPhone 4: nová televizní reklama vyzdvihuje baterii

Apple vydal novou televizní reklamu na iPhone 4, ve které se dozvíte, že s iPhone 4 můžete déle hrát hry, stahovat data, poslouchat hudbu, nebo třeba sdílet obrázky. Musím potvrdit, že baterie je u iPhone 4 oproti iPhone 3 vydrží déle, na druhou stranu že bych na tom postavil televizní kampaň, to ne. Mám ale takové tušení, že toto není poslední spot, který na iPhone 4 vidíme.