S hrami od Netflixu bude na iOS problém. Apple neumožní jejich spouštění přímo v aplikaci.

Jistě jste zaznamenali, že se streamovací platforma Netflix vrhla do nového odvětví, a sice do her. Různé hry na téma slavných seriálů od Netflixu si již můžete zahrát na Android zařízeních, na iOS se však stále čeká a vypadá to na menší potíže.

Apple App Store má totiž v podmínkách přísný zákaz poskytování služeb, které uživatelům zpřístupní hry za předplatné. Na stejný kámen narazily platformy jako Xbox Cloud Gaming nebo Nvidia GeForce One. I proto se tyto platformy musely přesunout do webové aplikace, tam ale fungují velmi dobře.

Netflix ale na to se svými hrami půjde trochu jinak. Pravděpodobně bude každou zvlášť nabízet v App Store, odkud si je budete moci stahovat. Samotné hry tak nepoběží v aplikaci Netflix, nýbrž ve své vlastní. V hlavní aplikaci Netflix ale záložka s hrami nejspíš bude, ta vás – jak předvídá analytik Mark Gurman – pouze bude přesměrovávat do aplikací jednotlivých her či na App Store.

Podobně to už nyní funguje i na Androidu, podle Marka Gurmana to však ideální není. Služba, která poskytuje hry za předplatné by měla být sjednocená do jedné aplikace. Proto také předpokládá, že Netflix sáhne po variantě hraní her přes cloud (kdy hry běží na externím zařízení). Ale jak uvádí server The Verge, jde opět o řešení pouze pro Android, Apple toto v podmínkách zakazuje. Dočkáme se na iOS nakonec hraní her na Netflixu pouze přes webovou aplikaci? Zatím to vypadá jako jediné východisko.

Zdroj: The Verge

Předchozí článek

Podle nové studie má Apple nejvíce loajálních zákazníků

Následující článek

Nové MacBooky s čipem M1 Pro / Max mají velký problém při přehrávání HDR videa na YouTube.

Související články
Apple
Číst více

Apple poráží Samsung na evropském trhu smartphonů

Apple opět na vrcholu: v letním kvartálu roku 2023 překonal v evropském prostoru prodeje smartphonů dokonce i Samsung, a stanul tak na čele trhu. Zpráva od Canalys odhaluje, že díky marginálnímu nárůstu prodeje a s 12,4 miliony prodaných kusů iPhone, se Apple po sedmi čtvrtletích vrátil na první místo. Tento obrat na trhu nebyl pouze důsledkem mírného růstu Applu, ale i výrazného poklesu prodejů Samsungu o 12 %. S celkovým meziročním poklesem evropského trhu smartphonů o 3 % se Apple připravuje na nové strategie a partnerství k udržení svého vedení do roku 2024.