Tim Cook říká, že Apple vidí v metaverse potenciál a bude podle toho investovat

Generální ředitel Applu Tim Cook řekl, že společnost vidí velký potenciál v metaverse, kterou spojil se současným AR/VR úsilím společnosti, a dodal, že společnost do něj investuje. Úniky a fámy poukazují na to, že Apple přebírá hlavní roli v budoucnosti virtuální reality, kterou někteří nazývají „metaverse“. Během hovoru o výdělcích Applu generální ředitel Applu Tim Cook potvrdil, že společnost má o tento vývoj zájem a je již investována se závazkem k rozšířené realitě.

Apple chce určovat budoucnost virtuální reality

Konkrétně Cook řekl, že „jsme společnost v oboru inovací“ a „máme více než 14 000 aplikací AR v App Store“, když byl dotázán na metaverse. Tato odpověď byla obecným cílem generálního ředitele, když se ho dotkl AR/VR nebo jiných položek v této oblasti.

Úniky a fámy poukazují na to, že Apple přebírá hlavní roli v budoucnosti virtuální reality, kterou někteří nazývají „metaverse“. Během hovoru o výdělcích Applu generální ředitel Applu Tim Cook potvrdil, že společnost má o tento vývoj zájem a je již investována se závazkem k rozšířené realitě.

Konkrétně Cook řekl, že „jsme společnost v oboru inovací“ a „máme více než 14 000 aplikací AR v App Store“, když byl dotázán na metaverse. Tato odpověď byla obecným cílem generálního ředitele, když se ho dotkl AR/VR nebo jiných položek v této oblasti.

Cook však dodal, že Apple v tomto prostoru vidí „velký potenciál“ a „příslušně investuje“. Pozoruhodné je, že Cook ve své odpovědi nikdy neřekl slovo „metaverse“.

Metaverse odkazuje na koncepční myšlenku, že v budoucnu budou lidé používat náhlavní soupravy pro virtuální realitu k výkonu práce, účasti na akcích nebo socializaci. První pokusy o takovou realitu pocházejí od společnosti Meta, dříve známé jako Facebook.

Cookova zmínka o aplikacích pro rozšířenou realitu není překvapivá. Apple tlačí na mainstreamové AR zážitky od svého přidání LiDAR k iPadu Pro a iPhone 12 Pro.

Říká se, že Apple pracuje na VR náhlavní soupravě, která by mohla být vydána v roce 2022. Taková náhlavní souprava by lidem umožnila interakci s metaverzí, i když některé zvěsti naznačují, že tento termín je u Applu mimo limity.

Previous Article

Apple má více než 1,8 miliardy aktivních zařízení - to je nárůst o 150 milionů za poslední rok

Next Article

Žena v Británii si objednala iPhone 13 Pro Max, ale místo toho dostala levné mýdlo

Related Posts
Kryt
Číst více

Nejnovější reklamní spot Applu ukazuje vysokou odolnost skleněného krytu Ceramic Shield

Při nákupu telefonu je pro mnoho uživatelů jedním z důležitých kritérií odolnost. Snad jen málokdo by chtěl chytrý telefon, který bude po jednom pádu zralý na drahý servis. K pádům ale dochází, protože se telefon používá velmi často, takže je dobré brát ohled na odolnost. Apple to velmi dobře ví a tak se snaží své potenciální zákazníky lákat nejen na technologické vymoženosti svých zařízení, ale také na jejich odolnost.