L’Oreal Magic Brow vám s pomocí iPhonu vytiskne obočí

Nové zařízení Brow Magic od L’Oreal dokáže vytisknout obočí na tvář kohokoli a to za pomocí doprovodné aplikace pro iPhone. Zařízení vyvinuté společností L’Oreal ve spolupráci s technologickou společností Prinker, pomáhá lidem vytvořit personalizovaný vzhled obočí, aniž by potřebovali profesionální služby.

Unikátní zařízení pro tvorbu obočí

Jedná se o ruční zařízení s 2 400 tryskami, které poskytují rozlišení tisku až 1 200 dpi (kapky na palec) pro výsledky, které zaberou jen několik sekund. L’Oreal má technologii rozšířené reality nazvanou Modiface, která skenuje obličej člověka a poskytuje doporučení pro mikroblading, mikrostínování a výplňové efekty.

Chcete-li začít, může člověk otevřít aplikaci L’Oreal Brow Magic a naskenovat svůj obličej pomocí čtečky obočí. Vyberte požadovaný tvar, tloušťku a efekt a poté přetřete obočí základním nátěrem L’Oreal. Poté přesuňte tiskárnu přes obočí jediným pohybem a naneste vrchní lak, abyste zachovali aplikaci. L’Oreal říká, že potisk obočí lze snadno odstranit standardním odstraňovačem make-upu.

Společnost očekává, že zařízení Magic Brow bude na trhu k dispozici v průběhu letošního roku 2023. Mnoho žen pravidelně navštěvuje kosmetické salony, kde si nechávají obočí dělat od profesionálů za nemalé peníze. Toto může být podstatně levnější a jednodušší alternativa, kterou může každý používat doma a bez pomoci ostatních.

Previous Article

Do aukce se dostala Wozniakova sada nástrojů a první tabule s obchodní značkou Applu

Next Article

Řada iPhone 15 Pro se může pochlubit titanovým rámem, haptickými tlačítky a 8 GB RAM

Related Posts
Androidu
Číst více

Uživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemiAndroiduUživatelé Androidu přecházející na iPhone upřednostňují hodnotu před technologiemi

Mezi uživateli Androidu, kteří přecházejí na iPhone, se objevil zajímavý trend, přičemž většina kupujících upřednostňuje cenovou dostupnost před funkcemi. Nedávná analýza Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) odhaluje, že významný segment lidí kupujících iPhone, který v daném čtvrtletí tvoří asi 15 % z celkového počtu kupujících, jsou bývalí uživatelé Androidu. Tito přeběhlíci tíhnou spíše ke starším modelům iPhone než k nejnovějším nabídkám.