iOS 5: jak schovat nákupy v App Store

Jednou z mnoha možností iCloudu je schopnost znovu stáhnout všechny aplikace na jakékoli autorizované zařízení. Vámi vybrané aplikace ale můžete schovat.

Jednou z mnoha možností iCloudu je schopnost znovu stáhnout všechny aplikace na jakékoli autorizované zařízení. To znamená, že všechny vaše aplikace je možné v App Storu kdykoli vidět a stahovat. Pokud vám vadí, že máte takto jednoduše přístupnou svojí historii nákupů, můžete vámi vybrané aplikace schovat.

Schovat vaše nákupy v App Storu je skutečně snadné.

  1. V iPhonu otevřete App Store a klikněte ve spodní liště na „Updates“.
  2. Zde klikněte na „Purchased“, objeví se vám seznam dříve stažených aplikací, které můžete roztřídit na všechny nebo jen ty, které v iPhonu nemáte.
  3. Švihněte prstem zleva doprava nebo obráceně nad aplikací, kterou chcete skrýt.
  4. Zobrazí se vám červené tlačítko s nápisem Hide, klikněte na něj.
  5. Vaše aplikace je odteď skryta. Postup pro iPad je podobný.
  6. Pokud chcete zrušit skrytí aplikace, jděte do sekce „Featured“, dostaňte se úplně dolů a kliněte na „Account“. Tady můžete odebrat skrytí u vámi provedených dřívějších nákupů.

Previous Article

Nokia: představení nových telefonů s Windows Phone 7

Next Article

Jaws Revenge: oficiální hra Čelistí

Related Posts

Soutěž: vyhrajte ochranné folie ScreenShield v hodnotě 3.500 Kč

Ochranné folie pro displeje iPhonů a iPadů jsou poslední dobou velice oblíbené. Není se čemu divit, dotykové displeje můžete relativně snadno poškrábat, čemuž ScreenShield snadno zabrání. Ve spolupráci s firmou SkinZone jsme pro vás připravili soutěž, která nezabere více než 1 minutu vašeho času! Šanci vyhrát jednu z celkem šesti folií pro iPhone a iPad má přitom opravdu každý!

iPad mini: představení na videu, první TV reklama a něco navíc

Připravte se, od dnešního dne nás Apple začne pořádně marketingově mašírovat. Důvod? Včerejší uvedení nových produktů v čele s iPadem mini, který bude před štědrovečerní nadílkou pravděpodobně dost žádané zboží. Hlavním reklamním kanálem je (alespoň v USA a větších státech Evropy) pochopitelně televize, proto se není čemu divit, že Apple už včera na konferenci představil první televizní reklamu.