Nahoru

iSETOS: na zlevněné produkty čekaly davy

Před otevřením jsme vás informovali o speciální akci, kterou firma Setos, zabývající se Apple produkty již od roku 1996, přichystala pro první zákazníky. Spousta lidí se ale obávala, že otevření nedopadne bez chyb, které potkaly konkurenci. Jak celá akce probíhala?

Atmosféra chvíli před otevřením houstla …

Slevy se týkaly celkem 140 zákazníků, není proto divu, že již před otevřením obchodního centra bylo před vchodem kolem 90 lidí. Prvních dvacet zájemců mohlo mít MacBook Pro za 22 500 Kč, dalších dvacet pak za 24 500 Kč. iPod Touch mohlo mít prvních padesát šťastlivců za 2 900 Kč, tedy se slevou 50 % a dalších padesát pak ušetřilo alespoň 13 %.

Zákazníci byli chvíli před vstupem právem netrpěliví.

Slevy ovšem nebyly to jediné, co na zákazníky čekalo. Prvních sto jich dostalo knihu iWoz o muži, který postavil první osobní počítač a na všechny čekala poukázka na kávu do nedalekého podniku. Na zahnání nudy byl připraven turnaj na Nintendu Wii, jehož vítěz dostal iPod Shuffle.

Zákazníci byli při slavnostním otevření vpouštěni postupně, aby si všichni mohli v klidu prohlédnout novou prodejnu s plochou 90 metrů čtverečních, jejíž vzhled je přísně určen společností Apple a zároveň mohli v klidu nakoupit. Mimo zlevněných produktů zde byl samozřejmě také široký výběr iPodů, MacBooků (včetně nového Air), spousta příslušenství, Magic Mouse, Magic Trackpad a v neposlední řadě také iPhone 4.

Historicky první zákazník měl ze svého úlovku určitě radost.

Podvody byly zatrženy nutností nechat si orazítkovat kartičku s pořadovým číslem v pravidelných (půlhodinových) intervalech, nebyl ale problém si odskočit na delší dobu, každému totiž mohla chybět dvě razítka – dobrý oběd tedy nebyl problém.
Díky výši slevy byl pochopitelně větší zájem o iPod Touch, který určitě spousta lidí plánovala jako dárek stejně jako úplně první zákazník nového obchodu. MacBook Pro se slevou si tak nakonec koupili i lidé s vyšším číslem, kteří v to již ani nedoufali (například po mně s číslem 132 bylo ještě přibližně 10 MBPro s 13% slevou). Jako příjemný bonus pak byl hrneček či tričko k nákupu nad 200 Kč po vyslovení tajného hesla z QR kódu.
iSETOS zatím dle mého a spousty dalších nejlépe komunikuje s komunitou (ať už na Twitteru či Facebooku), skvěle zvládl otevření své první prodejny a personál je také informovaný a komunikativní. Věřím tedy, že se spousta lidí do iSETOSu vrátí, ať už to bude kvůli 10% slevě na příslušenství, kterou dostali k nákupu nebo i z jiných důvodů. Rozhodně jich není málo.