N.O.V.A. 3: pokračování úspěšné akční hry na Unreal Engine 3

Jak jsme v nedávné době psali, tak se i stalo. Gameloft konečně oznámil první hru běžící na Unreal Engine 3 od Epicu, který mj. pohání i velmi oblíbené Infinity Blade. Tou hrou ale není nic menšího než pokračování velmi úspěšné akční hry na iPhone a iPad, N.O.V.A. 3.

Jak jsme v nedávné době psali, tak se i stalo. Gameloft konečně oznámil první hru běžící na Unreal Engine 3 od Epicu, který mj. pohání i velmi oblíbené Infinity Blade. Tou hrou ale není nic menšího než pokračování velmi úspěšné akční hry na iPhone a iPad, N.O.V.A. 3.

První dva díly střílečky N.O.V.A. byly hodnoceny jak dobře novináři, tak byly i velmi dobře prodávané. A tak není divu, že se Gameloft rozhodl dát se do vývoje nového dílu a to s novým “tahákem”, kterým má být právě Unreal Engine 3. Ten by měl přinést znatelně lepší grafiku na obou iOS zařízeních, která dle mého názoru jinak pokulhávala. Grafika ale prodává, a tak se Gameloft rozhodl k tomuto kroku – pokud se totiž podíváme na úspěchy Infinity Blade, je jasné, že takových úspěchů by bez Unreal Engine 3 hra rozhodně nedosahovala.

Otázkou je, proč si Gameloft raději nevyvinul vlastní engine. Podmínky pro užívání Unreal Engine totiž nejsou pro většinu vývojářů zrovna velmi přijatelné, ovšem Gameloftu se to nejspíše vyplatí více, než vývoj enginu vlastního. Jediný engine, který v dnešní době může Unrealu konkurovat, je pouze ten od id Software – použitý ve hře RAGE.

N.O.V.A. 3 by měla vyjít v druhé polovině tohoto roku, nejspíše znovu ve dvou verzích, které budou odlišovat určení pro iPhone/iPod touch a verzi pro iPad (nejspíše s přízviskem HD).

Komentáře jsou uzavřené.

Předchozí článek

iPod Classic: bude tu i nadále, říká Steve Jobs

Následující článek

Elton John: Jsem moderní žena díky iPadu

Související články

Vyhlášení soutěže: už známe výherce docku od SONY

Jak pravděpodobně víte, v pátek jsme uspořádali soutěž o dock SONY v hodnotě téměř 4.000 Kč. Soutěže se mohl zůčastnit každý, kdo stihl napsat své iniciály do formuláře umístěného na soutěžní stránce pouze do doby, než naše fanouškovská stránka na Facabooku pokoří 10.000 fanoušků. Pro nás absolutně nečekaně získání téměř dvou tisíc nových fanoušků trvalo necelých 6 hodin, tak vaše šance na výhru byla opravdu veliká.